Klinker på trægulv

Jeg har en mindre vinkelformet entre' ,det nuværende grimme trægulv er 100% stabilt, som jeg godt kunne tænke mig at lægge store klinker på. Jeg havde forstillet mig at (tæt) sømme,en masonitplade på først. Derefter lime klinkerne på med gulvlim (kontaktlim), og derefter fuge. Men fugerne skal jo helst kunne gi sig lidt, er der nogen der har et godt forslag til hvilket produkt jeg skal bruge ???. Og er der noget der er mere velegnet end gulvlim ???. Jeg er åben for alle gode forslag !!!.

 FPS

Jeg har en mindre vinkelformet entre' ,det... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hva søren er du levnes endnu Karsten Er du kommet af med dit overskuds tømmer

V.h. Håndværkeren


Ja saa vidt jeg husker har jeg aldrig vaeret doed
Hvis du med mit overskuds toemmer mener den gamle lade, saa er den lejet ud nu.
Men hvis man toemmer sit overskud, saa er det jo ikke overskud mere
Du kan se den her
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=Detectag+Inc,+16845+Hwy+27+RR+1,+Schomberg,+ON+L0G+1T0,+Canada&sll=43.994856,-79.673782&sspn=0.001409,0.002653&g=43.99497,-79.674772&doflg=ptk&ie=UTF8&hq=Detectag+Inc,+16845+Hwy+27+RR+1,+Schomberg,&hnear=Schomberg,+Ontario+L0G+1T0,+Canada&ll=43.994821,-79.67474&spn=0,0.042443&t=h&z=15&layer=c&cbll=43.994976,-79.674781&panoid=__l_3myLqCTdnh8Uv8Pa3w&cbp=12,73.89,,1,-3.65

Karsten
Linket virker ikke Karsten, giv mig hellere kordinaterne ( længde / Bredegrad )
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Du skal bare kopiere hele linket og indsætte det i browserens adressefelt, så virker det helt fint.
En dejlig ejendom i et tilsyneladende fint område, med plads til udfoldelse!!

Med venlig hilsen
ktm

 

hej .. du skal bare spartle trægulvet med en fiberspertelmasse og derefter kan du montere klinkerne med fliselim ; )

Nick L

Jeg har lagt/skruet fermecell fibergipsplader på min trækonstruktion derpå klinker med almindelig fleksibel klæber og fugemasse.




Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også