Tråden er låst

mz købes

Hej
Jeg søger en mz til rimelige penge.Max 5500 kr. Helst 250 eller 301,men 150 kan også bruges. Det skal være i ok mekanisk stand. Søger også dragt og hjelm. Str M
Helst omkring Århus-Djursland.
Mvh
Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen Koldborg, så skal du bare kigge på MZ siden, der er garanteret lige det du ønsker dig.
www.mzklub.dk

V.h.  Håndværkeren
Hej =)
Er da os medlem af mz klub dk.Har været derinde på hjemmesiden,men der er kun 1 til salg. Jeg ville også gerne have lagt en annonce derinde,men jeg kan ikk oprette nogen endnu. Har sendt mail til webmaster. Så der er sat ting i gang..
Men tænkte at det ikke kunne skade at smide en herinde også..

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Jeg har være med i klubben siden vi startede den for snart 16 år siden
Har du prøvet at kontakte Gustav ( Klubbens Fro-mand ) han har som regel et par projekter han gerne sælger. På den anden side skal du nok regne med at mange af medlemmerne er på ferie tur, og der er det kun de helt nørdede der har en blærbar pc. med.
Har du prøvet DBA eller G&G ?

V.h.  Håndværkeren
Hej
Jeg har søgt med lus og lygte. Synes ikke rigtig at jeg kan finde noget på DBA og Gul.
Jeg har skrevet til Gustav. Han fandt en på fyn. Men jeg har ikke bil, og kan ikke lige komme så nemt rundt..=(
Men jeg leder videre=)

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis