Varmen !

Kunne det snart blive lidt køligere, så også jeg kunne komme ud at sejle, sådan som det er lige nu er jeg nødt til at holde mig indendører.
ÆV ÆV & ØV

Håndværkeren
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
For min skyld kunne vi godt skrue ned til 22-23 grader!

Jeg er meget glad for min lille, billige varmepumpe, som kan køre som air condition.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ha
De fede må svede (samt dem der laver noget).
I piver gør i.
Det er jo ren luxus den temp vi har nu udendørs.
Det er først ubehageligt når man skal op og kravle under taget på et hus for at trække kabler. Selvfølgelig er der ikke mere end 70-80cm op til taget, der er ingen ordentlig gang bro, asymetriske spær og der er isoleret med rockwool der er blæst ind.
Velkommen til min verden.

Jacob
Jeg misunder dig ikke!! 
 
Synes selv jeg er lidt pint, idet jeg er ved at samle en motor i en garage med klare plader på som tag. Stålet er undertiden så varmt, at man brænder nallerne på det!!
Men jeg slipper dog for Rockwoolstøvet!

Med venlig hilsen
ktm

 

Når det begynder at lugte af asfalt udenfor, som det også gør nu, vil jeg også mene at det er lige i overkanten. Der er 34 grader i mit soveværelse.

Mvh Adam
Og den stakkels Næstformand risikerer at skulle gå rundt i en fryser, der holder temperaturen på - 20 grader... Og derefter ud i varmen!

Kan godt huske Jacobs beskrivelse fra dengang jeg var elektriker. Det savner jeg ikke...


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Annonce
Hvad snakker I om?
Vi har da kun 20 grader, og det øsregner!

Skrevet af vile på 13 jul 2010 12:31
Hvad snakker I om?
Vi har da kun 20 grader, og det øsregner!


Vile, do æ bar EDB
Vi har holdt os på 13 grader her det seneste døgn, hvis det kan friste dig  Knagme noget af en forskel fra de 25-30, vi har haft i længere tid.
Godt man har lavet jordkøling til sommerhuset, så kan solen brage ned som den lyster, jeg holder 20 grader i huset

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis