Forslag til vindueskarm

Jeg er igang med badeværelset. Indfatning og vindueskarm i træ har ikke været en success i de 10 år mit LDS projekt har stået og funklet.

Jeg skal lave ny vindueskarm.
Den slal være hvid, helt glat, og ikke malet.

Nogen ideer.
Hvis jeg vælger noget med hvid cement lavet på en form med plastic indlæg, kunne det måske laves glat har jeg set på tv, når de har lavet betonborde, men hvad kan jeg blande i cementen så den forbliver hvid når der skal støbes.

Ideer modtages gerne til alternativer. Jeg vil dog ikke have marmor.

Den er 40 cm bred, så jeg skal ikke ud i noget hvor jeg skal købe en plade på et par m2.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kunne forestille mig at du kunne købe hvidt pulver hos en malerbutik og blande det i, ligesom man køber rødt pulver når man vil kalke sit hus rødt. Cempexo må være noget lignende, da det jo i realiteten bare et cementpulver og hvidt pulver der blandes med vand.

V.h.  Håndværkeren
Du skal da bestille en corian plade.

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

@Foto, forklar, cement skal jo som regel blandes med et eller andet, så det bliver til beton, hjælp mig lige, jeg er ikke i branchen. Kan godt være der er nogle murere der sidder og ryster på hovedet af mig.

Ja corian, men jeg gider jo ikke give 500-1000 kr. for en plade på 10x40 cm. Den anden med at lave noget selv er mere mig.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også