Altan-bord som kan klappes ud. Hvor kan det købes?

Hej lav-det-selv. Jeg blev foreslået dette forum af en ven, da jeg står i den situation, at jeg skal ha' fat i et bord til min altan. Altanen kan ses her: http://imgur.com/WmXCx . Som man måske kan fornemme på billedet, er altanen ikke særlig stor, og det ville derfor være træls at have et stort bord stående, som fylder når det ikke bliver brugt. Tænkte derfor at jeg ville have et "slå-ud-bord", som kan sidde "klemt fast" på siden (den der er 18cm) bred, og derefter slås ud, hver gang man skulle bruge bordet. Har fundet nogen få stykker, men de er ikke i nærheden af 18cm, så vil høre om der er nogen herinde der har et foreslag til, hvor man kan finde sådan et? Det skal lige siges at jeg kun for nylig er begyndt at lege handy man, så beklager derfor hvis svaret er indlysende eller skrevet i en forkert afdeling herinde. På forhånd tak! - Steffen

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville spekulere i at lave et klapbord på ca. 3-40 cm dybde, der hang i nogle hængsler på ydervæggen, med et par skråstivere under.
Men skal der sidde 6-8 mennesker, vil der nok blive kamp om pladserne!

Med venlig hilsen
ktm

 

Du kan i Kvickly, Fakta, Netto, JYSK osv. Købe små klapborde til altanen på ca. 50x50 cm.
Til tider også kaldet café borde.
Hov, så lige det endda kun skulle være 18 cm..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis