Hvor er der flest mål?? DR1, DR HD eller TV2??

Nu er jeg ikke syg med at se fodbold. Om jeg skal se kampen i aften ved jeg ikke endnu.
Vi har digital tv og ingen ekstra købepakker og i aften kan vi så vælge mellem
DR1 20:30 : WM Holland-Spanien
DR HD 20:30 WM Holland-Spanien
TV2 20:25 WM Holland-Spanien

TV2 sender den så 5 minutter før de andre?? Er kampen så også først færdig der??
Hvor er der flest mål?
3 store tv-kanaler sender det samme.

DR2 sender nogle genudsendelser - det hedder det bare ikke mere... Nu hedder det enten ingenting eller retro og/eller gensyn.

Faktisk er det fedt kun at betale over 2.300 kr om året for selv at kunne vælge mellem 3 store kanaler - hvor man kan se det samme???

Spørgsmålet er ikke om vi skal se WM eller noget andet.. Men om vi skal WM eller lave noget andet??

Er det ikke spild af penge, at 3 stationer/kanaler skal betale for at sende det samme??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jo jeg er helt enig.
Politik kanalen skulle sløjfes og så kunne man passende rykke fodbold der over og kalde den sports kanalen. den eneste kanal i danmark der må vise sport.
Så kunne man passende smide en kammel dirk passerfilm på DR, tv2 kunne sende fjollet med dans og DR2 vise en pseudo realistiks dokumentar om ww2. DR K kunne vise en genudensndelse fra dengang melodi grandprixet blet opfundet og Ramasjang kunne vise B1 og B2.

Jacob
Jeg sad ude på min terrasse i 20,8 graders varme til for lidt siden og åd og drak med risiko for at pådrage mig podegra. Himlen var utrolig flot, poplernes blade rørte sig overhovedet ikke:

I skrivende stund aner jeg ikke hvem der har vundet i bold, men det opdager jeg vel på et tidspunkt, og hvis ikke så lever jeg nok alligevel uden!!

Som fjernsynsprogrammerne er indrettet, har jeg det held, at jeg får ikke firkantede øjne af for meget fjensynskiggeri!

Jeg må indrømme, at en sådan sommeraften på terrassen, efter en hård dags knokleri, og nogle venner og familie til grill og vin, overtrumfer noget bold

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også