40 m2 tilbygning

Hej.

Min familie og jeg byggede for ca 4½ år siden et nyt hus, men pga. familieforøgelse er huset blevet for lille.
Nu mangler vi et værelse og ønsker derfor at at bygge til.
Da vi har en integreret carport i gavlen af huset vil det helt klart være nemmest at bygge den vej, så det havde vi tænkt os. Der har vi jo allerede tagkonstruktionen.
Det var planen at jeg selv sammen med nogle venner  ville lave tilbygningen som bliver på 40 m2.

Er der nogle der kan hjælpe mig med hvor meget jeg skal bruge at materialler til støbning af fundament/sokkel og hvad sådan noget koster???

Vi vil meget gerne igang med byggeprojektet senest til foråret, da min søn snart skal have sit eget værelse, så moderen og faderen igen kan få deres eget soveværelse igen...

Hilsen Jacob
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af maskinsnedker på 10 jul 2010 22:18
Bostonman

Hej

Kan du ikke selv regne den ud, du ved formodentlig hvor store alle delene skal være, (vinduer dør/e, mur, sokkel osv.) så kan det ikke være det største problem, at få priser på div. dele, men prøv at alliere dig med en god ven der måske er håndværker.

Når man bygger om/til koster en del mere end først antaget er min erfaring.

Ellers må du til en prof. og få et tilbud, måske flere tilbud, det er der intet forkert i, det er en del af "gamet" for håndværkere u-anset om de får arbejdet eller ej.

Go' arbejdslyst junior venter på at rykke ind i det nye.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis