Min Speedfight 45

Hej jeg kom kørende på min 45, og lige pludselig ville den ikke trække  det er når man køre, så det lige som om den drukner, så kan man slippe gassen og så kan den lidt igen, den går fra 60 til 20 - 35, og stiller man den på støtte foden så vil den godt ??? Det skal lige siges jeg er ny inden for dette fag, da jeg er van til at køre bil, men hva kan der dog være galt ??? tør ikke bare køre den på værksted, de laver bare mere end de skal da jeg ikke er så klog endnu. men jeg håber da virkeligt at der er nogle som måske har nogle ider ?? men på forhånd mange  tak Tommas Laursen

Hej søger noget hjælp, er ny inden for Scooter verden (45) ... ??

Hej jeg kom kørende på min 45, og lige pludselig... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ha ha, så lærte vi også lidt idag!

Du Håndværker, vi må nok krybe til korset og indrømme, at de nymodens knallerter med trillebørhjul ikke er bygget på samme måde som vor ungdoms Puch VZ!

soffi nej der giver jeg dig ret i det første.. men ja man kan jo køre lidt ulovligt og så lægge sig inde i sidden så bilerne kan komme forbi men det eneste sted man spare ved sådan en er vægtafgiften, forsikring den er snart lige så dyr i benzin som en bil... men ja Vile en Puck det ved man hvad er..
min første knallert var en puch Maxi, den var skøn, nem at lave, billig at køre..
Men oveni at min vandpumpe er stået af, så er min KileRem osse lige røget sig en tur.. det var sørme godt man fik købt en brugt, hentet pladen til den ca 55 km væk, og så røg vandpumpen og nu Kileremmen :'( jeg husker næste gang at jeg skal have en der er Luft Kølet

Hej søger noget hjælp, er ny inden for Scooter verden (45) ... ??

Nu er det ikke alle speedfights der har vandkøling...
Fik du hjælp.

Jeg tror den skal renses i karburator og luft.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej PeterR

Min Kilerem er røget, og min Vandpumpe er stået af.. Jeg ved ikke om mine ruller har taget skade osse men har ringet til et værksted, de kommer og henter den, og laver den for 1150,- træls men så jeg osse sikker på at den virker når jeg får den igen jo og hat selv remmen og kølevæske..
nej det er jeg ved at have fundet ud af PeterR næste gang, hvis der kommer sådan en gang så skal den være luft kølet

Hej søger noget hjælp, er ny inden for Scooter verden (45) ... ??

håndværkeren.

hvis du køber en ny scooter den køre allerede 2.til3 kmt hurtigere
en loven tillader. når den er ude af døren af forhandleren. (lige kommet ud af papkasse)
når 45 scooteren er tilkøret kan den godt køre ca 60 kmt. uden problemmer.
med mindre der er pillet ved hastigheds begrændsning.!
og 30 scooteren måske 32 kmt den er ude af papkassen.
måske 40 til42 kmt. efter er tilkøret.!

den puch monza (madkasse. 1983 model.) den køerte 32 kmt. allerede den er ude af
døren fra butikken.!
men efter 7000 km. kørte 45 kmt.! med håndtaget i bund. på lige vej.
Annonce
hans2.hansen det er godt nok en vild påstand.. hvis du så trækker de ca. 20 % fra som speedometeret viser for meget er du på 48 km/t
Jeg havde en peugeot speedace som jeg tjekkede med GPS og den løb ca. 55 men speedometer viste knap 70 ??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

grandoldmand.

scotteren 55 kmt. (gps) 70 kmt (speedometer) så må du have tyndslidt dæk på.
eller er den geart forkert.!!! (speedometer drevet)

men min knallert. en gillera rcr 30 kmt. model.

når det går ned ad bakker.!

når den køre 50 kmt. (gps) så viser speedo 55 kmt.
så "hyler" motoren i omdreningerne.!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis