Stjålet cykler.

Havde lige købt ny kildemoes cykel til min datter. 40 dage efter har en eller anden skurk været i garagen og taget den og min kones gamle cykel som jeg har passet og plejet i 15 år.

Forsikring 100% på kildemoes cyklen fordi den er så ny, dejligt.
Min kones udemærkede cykel, 10 % af de 5000 den kostede for 15 år siden wauuu, sikken en fin cykel vi kan få for 500 kr.....

Og så smækker forsikringselskabet lige en selvrisiko oven i på 1200 kr. så de 100 % dækning er sku da ikke 100%.

Hvad har du af selskab, og hvad er dine betingelser fra dem. Min forsikring er hos HF, de er billige, men der er altid problemer.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Peter, du lader ellers til at være en fornuftig mand!
Hvordan kan du være så naiv, at du tror på, at du kan finde et forsikringsselskab, der ikke vil snøre dig og os andre i nødens stund??
Jeg vil holde 2 kølige pils på, at det findes ikke.

Jeg tegner alle forsikringer med maksimal selvrisiko med en betydelig lavere præmie til følge, og så kalkulerer jeg ikke med at bruge forsikringerne, undtagen i totalskadelignende tilfælde.
Mine motorkøretøjer er så gamle og usle, at skulle de gå til grunde, er det ikke værre end det er til at komme over, lige bortset fra min Mustang, men den koster så til gengæld ikke mere end 1200 kr. om året med fuld kasko næsten uden selvrisiko.

Retfærdigvis må jeg dog indrømme, at jeg for nogle år siden havde en meget underlig lynnedslagssag med en lille brand til følge. Den klarede Codan til min tilfredshed, men jeg kom dog selv til at betale en væsentlig del selv i form af mistet kernekundebonus.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja sådan er det jo med selvrisiko og forsikringer,men var du ikke forsikret skulle du omvendt af med det hele.

Fik i sidste uge stjålet min plæneklipper da den stod ude i haven mens jeg var inde og spise aftensmad,den kostede 3500 i
2008, og jeg fik det hele minus selvrisiko på 1000,- Det kostede mig en opringning af 8 minutters varighed og der gik 2500,- ind på min NEM-konto 2 dage senere. Trods alt bedre end ingenting

 Mvh Henrik

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis