blæseren virker ikke på min corsa Majbritt07 4 2650 07-07-2010 16:00 HejEr der nogen der kan fortælle mig hvorfor blæseren ikke virker, den bruger vandet og bliver varm, men olien er fin, umidelbart fejler topstykket ikke noget.Hílsen Majbritt 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
bredker 3153 9760 07-07-2010 21:39 der kan være flere ting , men mest sansynligt er termokontakten defekt , men det kan du måle dig frem til selve blæseren kan kontroleres ved at luse den og se om den køre hvor meget vand bruger den , kan jo være en utæt slange eller studs , en anden ting ( jeg selv lige har været ude for ) er termostaten der er defekt ( et ret alm problem ) åbner den ikke , kommer der ikke vand i køleren og dermed starter blæseren ikke , og den skyder ret hurtig vandet ud af ekssantionsbeholderen når motoren bliver varm , den er nem at skifter og koster ikke ret meget
Majbritt07 Trådstarter 4 2650 08-07-2010 14:52 HejTusind tak for det, men jeg har kigget efter termostaten, og jeg kan ikke lige finde den.Hilsen Majbritt