pc skærmblinker sort og menu fryser

hej min pc. er begyndt at blinke til mig...... dvs. skærmen går i sort den blinker skiftevis med billede og sort skærm og menuen fryser, den har gjort dette for en 14 dage siden, blev pludselig uden grund ok igen. nu er den så atter gal.hvad kan det skyldes??? har tilsyneladen de ikke virus på den og tror at kunne mindes det har været sådan for et år eller halvandet siden, hvor vi fik skiftet dele på den.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvilket Virus program køre du med, for det er nok her du skal finde fejlen, Det kan da også være din skærm der er ved at miste livet.
jeg bruger avast. sidst vi havde problemer fik vi skiftet et eller andet kort, ikke grafikkort, i pc, mener jeg og var heldige at tingene kunne skaffes da vi snildt kunne risikere at nogle dele ikk kunne fåes mere hvorved andre skulle skiftes også og det ville være for dyrt. det er iøvrigt en stationær der er ca 7år
7 år gammel, den kan du godt lade gå til de evige jagtmarker, det kan simpelthen ikke betale sig at reparere på den. Max. 3 år så er de så forædlede at de ikke er noget værd. Så du må lige ned og gribe dybt i muldvarpeskindet, i dag kan du sagtens få en rigtig god stationær pc. for under 3000,00 kr.
Det kan være mange ting, en ram klods der er ved at stå af, støv i blæser til grafikkort etc...

Start med at pil siden af din computer og støvsug forsigtigt med et gummi mundstykke hold på dine blæsere inden du suger på dem, de har ikke godt af sådan en omgang... hvis den forsætter og bliver meget varm så køb dig en ny maskine, edbpriser.dk er et fint sted at kigge, lad endelig være med at gå i fona/merlin/expert....

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
håndværkeren.

prisen er måske for "tårnet" alene.!

michaet80.

men en god komplet stationært computer kan fås for fra 4500 kr.
tastatatur og mus og skærm og "tårnet".!

det er vel "kontor" opgaver at den skal bruges til.!!!

Ja hvad skal manden med alt det andet, det har han jo
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis