Kameramobil på budget

Hejsa herinde

Så er det blevet tid til ny mobiltelefon. Den gamle overlevede ellers at blive tabt i en spand med grundrens, men nu godt et år efter er den slidt op.

Jeg vil gerne have en mobil med et rimeligt kamera og til en overkommelig pris.

Budgettet hedder ikke iPhone eller noget i den stil , nærmere max 2.500 med abonnement. Og helst ikke Call me som udbyder, har ikke specielt gode erfaringer med dem. Hverken hvad angår kundeservice eller dækning i sommerhuset.

Et rimeligt kamera er gerne 5megapixel, men mere vigtigt er det at det tager billedet når jeg trykker. Gider ikke at skulle 3 sek fra jeg trykker til den tager billedet. Det giver ikke mange spontane smil

Er der nogen der har gode forslag?

Med venlig hilsen
Kasper
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeps ! Køb dig en Nokia og et  Digital Kamara 
Skulle jeg mon have skrevet GODE med store bogstaver??
Jeg har gode erfaringer med sony ericson telefoner med 8 MPIX kamera.

Så er det bare at finde ud af hvilke andre ting du gerne vil have den skal kunne, og så finde den model.

Pris sammenligning kan ske på priserunner.dk eller edbpriser.dk.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Nu ved jeg ikke hvor meget det abonnement pr måned må koste.. Hvis det må ligge på 299 kr. pr md så kig på telmore.dk efter htc desire inkl. abb.. det det kalder håndjern.
Men så er du på nettet døgnet rundt og den afvikler flash på hjemmesider.. og et godt kamera. som du lægger direkte på album under google.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis