forsikrings spørsmål

Hej alle sammen. Gulvene på mit loft buger meget og knirker rigtig meget. Jeg har fundet ub af at der er mellem 115 og 125 cm mellem bjælkerne spåndpladerne ligger på. Og så vit jeg har kunne læse mig fram til må der kun være 60 cm. Jeg tegnede en ejerskifteforsikring da jeg købte huset for ca 4 år siden. Som jeg håber han få til at betale gillet eller værtfald noget af det da det godt kan løbe op i mange penge at få lavet det. Men kan ikke lige finde ud af hvordan jeg skal gribe det best and med forsikringen. Skal jeg tage kontagt til en tømmermester og få ham til at beregne hvad det vil koste insen jeg kontagter forsikringen???? Er der nogle der har affaring inde for ligende vil jeg gerne høre om det. Både godt og skit. Mvh nicolai
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er normalt ikke noget der dækkes af forsikringen
lyder mest som om det er et ældre hus , og hvis det er , er bjælkerne lagt op som det var normalt på det tidspunkt
de forskrifter der gælder i dag skal kun være overholdt hvis huset er bygget EFTER at de blev et krav
derudover kan der være andre fakta der spiller ind , som hvad gulvet er lavet til at kunne bruges til olig
er huset 30 år eller ældre er det lavet efter forskrifterne og kan kun dækkes af forsikringen hvis der er skjulte skader som råd og svamp mm
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis