Eldrup Lavpris anmeldelse.

I disse tider hvor alt er  negativt vil jeg lige komme med en god oplevelse.
Vi står og  skal  have lavet nyt badeværelse og baggang og har søgt vidt og bredt efter noget billigt men stadig ok møbler.
Vi fandt umiddelbart frem til Ikea i malmø havde de rigtige møbler og vi kunne købe dem til ca. 7500,-+ 1200,- for bro og diesel + en terazzo bordplade til omkring 10k som vi fik tilbud på fra et endet firma.  dvs. lige i underkanten af 20k foralt.

Tilfældigvis kom vi forbi Eldrup lavpris mellem Horsens og Skanderborg ved et tilfælde og kiggede ind. Det fortrød vi ikke, jeg sidder i skrivende stund og har hentet det hele hjem fra Eldrup Lavpris og har en rigtig god formennelsele af at ha gjort en kanon handel, vi fik møbler, greb, terazzo plade plus en 1klasses behandling for lige over 8k

Så hvis man kan leve med at det er 2klasses sortering unden synderlig defekter, vi fik lov til at gå  alle ting igennem for fejl og dem der var fejl på fik vi lov til at skifte ud. Så i det lys har vi jo fået 1klasses varer til 2klasses pris ved at bruge 5 min. på at sortere.

Summa sumarum er bare at i de her globaliserings/krise tider kan man godt finde ting til en fornuftig penge hvis man kigger sig om.
Kik på http://www.eldrup-lavpris.dk/default.asp Deres HP lader en del at ønske så jeg råder folk til at kigge forbi irl.

For en god ordens skyld skal lige nævnes at jeg ikke arbejder, har famillie der arbejder i firmaet eller har aktier i firmaet. Men  føler det lidt som en pligt at berette når jeg får en kanon behandling idet jeg ikke  er sen til at  poste når jeg får det modsatte.
Brug denne info som i lyster men jeg håber den vil være til gavn for nogen.

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Helt klart en mulighed.
Specielt hvis man bor i nærheden. I øvrigt er der en del outlets for 2. sortering rundt omkring, så kig efter det hvis det skal være billigt.
Jeg har selv tidligere handlet hos Eldrup og været helt tilfreds.
Men hvis det er det helt nyeste look man går efter er det svært at finde et passende antal låger. Men til bad hvor man ofte kun skal bruge få elementer er det et mindre problem.

Så også et OK herfra :-)

Venligst Njord

MVH Njord
... synd bare, at det er den gamle type 00 med 500 blade

 

Skrevet af Håndværkeren på 04 jul 2010 08:38
Åårh indrøm nu bare at du får en rulle lokums papir for hver gang der er en der klikker på linket. Og du nu har så mange at du er nød til at udbygge hytten med en 500 m2 hal til lager for lokumspapir


uldal
Basic Member Send Private Besked



Indlæg i alt:443
Postnr: 6500

--
04 jul 2010 14:39
... synd bare, at det er den gamle type 00 med 500 blade

 





 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Og hvad med Beckmann i Flensburg. Køkken og Bad. Grossist med salg til Private.
Top service/garanti og så til ca. halv pris....Kun 1 sortering.
Og nej jeg får ikke en rød reje for at skrive dette.

Med venlig hilsen

Søren
Vil det sige at du får dem helt friske og ukogte Søren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis