Miele 593 SC opvaskemaskine

Jeg har en ældre sag af en opvaskemaskine. Men det er en Miele og det er jo altid godt. Jeg har dog det problem at efter jeg har startet den - som den gør fint med udpumpning først og derefter vandindtag. Efter 3 - 4 minutter melder den så fejl på vandtilløb. Miele mener det er spuletrykket der ikke kan registreres. Så der må jo sidde en form for pressostat inden i? eller hvordan fungere det? Er det lige til at skifte? Håber nogen kan hjælpe på dette punkt.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lige hvor vandet går ind i maskinen sidder der et filter, har du prøvet at tage det ud og rense det ? Det fyldes jo også med kalk o.l. efterhånden, så en rensning i en kop med ediekesyrer kan rense det grundigt.
det var ikke det. Har kontaktet Miele som siger den vil komme med sådan en fejl når den ikke kan registrere vandtrykket. Den tager jo fint vand ind.
Kan der sidde en pressostat i maskinen som evt. ikke måler trykket som den skal. !?
Jeg ved det ikke, så hvad med at spørge Mille igen
jeg fandt lige en tysk side hvor der havde været samme problem. Jeg prøvede at oversætte så godt jeg kunne. Men pressostaten virker nu fint nok. I hvert fald når jeg puster i den. Jeg tar lige en kompresser med hjem i morgen og prøver at blæse slangen igennem.

Ellers må jeg jo få en miele teknikker ud.

Men skriver da lige resultatet herinde så folk har mulighed for at se det hvis det skulle få samme problem.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis