Toilet i skur

Hej, Hvordan ligger reglerne mht. toilet i et skur, eller andre bebyggelser som ikke skal benyttes som beboelse og derfor ikke godkendes? Er der regler herom, og er der ikke noget specielt der skal tages højde for? Har forsøgt at kigge i BR08, søgt her på forummet og google, men uden held. På forhånd tak for svaret. Vh. Christian Svendsen
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Æh i min barndom havde vi lokum i Hønsehuset, og jeg er sikker på at det ikke var registreret nogen steder. Så el lokum i redskabskuret skulle vel ikke registeres, med mindre det skal tilkobles den offentlige spildevands ledning. ASå koster det til gengæld kassen vil jeg tro. For så vidt mig bekendt er det rimeligt dyrt at have to toiletter et et hus

V.h.  Håndværkeren
Jeg er ikke klar på dit problem, men det er måske afløbsforholdene.?

Skal afløb til offentlig afløb eller er det til septi- eller samletank?  Du har pligt til at afløbsforhold udføres af autoriseret kloakmester. Du har pligt til at indberettte til BBR-myndighed. Skal rummet opvarmes, så er der ofte forbud mod el-varme.
Hvis man nu alligevel gør sådan noget uden tilladelse og bliver opdaget, er der så dødsstraf for det??
Og i givet fald hvorledes foregår henrettelsen?

Med venlig hilsen
ktm

Man bliver dyppet i tønden med hovedet nedad.
Skal tilkobles egen septitank, og der vil ikke være opvarmet. Beklager det sene svar.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis