Webcam uden driver

Hejsa herinde

Jeg har fundet mit gamke webcam frem, men jeg har ikke en installationsdisk til det. Kan jeg så lige så godt kyle det ud eller kan man downloade sådan noget som freeware? Næste problem er at jeg ikke ved hvad mærke det er, der står intet på det, så findes der en universaldriver eller skal jeg bare afsted og købe mig et nyt?

Kasper
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du ikke tage et billede af det webcam? lyder underligt hvis der intet står på det, det må være noget gammelt billig halløj, noname...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hvad siger 'puteren, hvis du bare sætter cam'et i USB-porten? Ind imellem fortæller den et fabrikat, men kan ikke finde driveren. Så har du i det mindste noget at google efter.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Har prøvet at se efter når jeg satte det i, men den skriver heller ikke noget om hvad fabrikat det er, så må vel bare slagte sparregrisen og købe et nyt
Harald Nyborg plejer at have ét med klemme til et par hundrede kroner, det giver udmærkede billeder indendørs, også i halvmørke, men kan slet ikke benyttes i dagslys, der bliver billedet helt hvidt.

Farverne er lidt fordrejede, da det også kan se infrarødt, men billedet er skarpt, hvis man indstiller fokus rigtigt på linsen.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

HN vinder nok - tak for svarene
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis