forkorte gulvvarme slanger.

Hi Guys.

vvs´ern er kommet ti at lave varmeslangerne forkorte til badeværelset. I den forbindelse ville vi lave en samling i fyrrummet. Men hvordan kan man lave en pæn samling af slangerne over gulv. for at støbe dem ned igen og over til fyret.

Thanks Guys
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det bør vvséren vide, da der er nogle der må bruges til rep. af gulvvarme.
Og da det er ham der har lavet l... i det skal han da også bare komme med den forsikringsgodkendte samling, ellers er der ingen basøre

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hvis du har centralvarme er der intet problem med samlinger i gulvet, hverken med forsikringen eller ved senere salg.

Det er alm. conex samlinger de montere for at samle slangerne ved evt. forlængelse af slangen, eller brud på slangerne.
Hi Guys.

Jeg tænkte at han nok kunne lave en pæn løsning med slangerne over gulvet og vende.
Men det lykkes heller ikke. Han lage slangerne i 2 rækker fra væggen i stedet op af væggen. sikkert fordi de 2 slanger er forkorte. Godt nok er jeg kun lastvogns mekaniker, men jeg kan da se at det ser tosset ud. Så hvis det er lovlige med central varme. Så skal samlingen vist ned i gulvet.

Thanks Guys
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis