Ny telefon ledning i indkørsel...

Hej !

Min internet blev ved at hoppe af, så idag var TDC forbi og måle det igennem, Jeg var ikke hjemme, men min kæreste fik beskeden at den var gal mellem gravsten og huset og at de ville lave det inden 5 arbejds dage...

Så nu har jeg en masse spørgsmål..!!!

Får jeg ikke yderligere varsel, inden de graver min indkørsel op...

Etablere de alle fliser, hegn osv igen...  

Skal jeg betale, det jo på min grund..  eller hvordan forgår alt dette ???

Er der nogen der har prøvet noget liggende ?


Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad siger din aftale med TDC om afleverings punkt ?

Jacob
jeg vil tro de skyder den under din indkørsel (alt efter længde), dette betyder blot et hul ved vejen samt et ved huset
For det meste ejer TDC kablet ind til soklen, og er der problemer med det har de ret til at skifte det eller reppe det. Det er en general regl, der er at regne som tinglyst.
Men du får normalt ikke en ekstra regning, da det er deres ejendom.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hmm. Jeg er spændt på hvad de gør, jeg har ca 15 m til fortov, og gravstenen, står så på den anden side af nabos indkørsel, så de skal alligevel et stykke vej hvis de vælge at skifte hele kablet.

Nåh, jeg må se hvad der sker...!
Tak for svarene, jeg håber du får ret FWM

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Sidste sommer var der en bil der kørte ind i mit hus, det hjørne der blev ramt, havde også telefonstikket.
Dette tænkte jeg ikke så meget over, og der blev fjernet jord for olie rensning mm.

Så for et par mdr. siden bestemte jeg mig for at skifte fællesantenne ud med TDC home trio, og da ledningen var beskadiget, ville det koste mig 200,- at få det lavet.

Her hvor jeg bor er der ingen gravsten, alle telefon ledninger ligger splejset under en hovedvej, og prisen er den samme selv om de evt. skulle have gravet det hele op.

Men hvis der ikke er nogle der har gravet i kablet, eller på anden måde ødelagt det. Skulle der ikke komme noget ekstra.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis