Hej.
Jeg har været lidt for hurtig i vendingen og kortsluttet batteriet i bilen.
Det har selvfølgelig lavet en del ravage i elsystemet.
En peugeot 307 sw griffe 2,0 hdi aut. med canbus system.)
Jeg er nysgerrig efter at høre hvor galt det kan gå?
Hvilken skade jeg kan forvente i generatoren. (Den lader ikke). (Ladelampe lyser ikke med tænding på)
Fejl på servo.(virker ikke)
Manglende strøm i midterkonsol. Navigation anlæg mv (Det er helt dødt.)
Er der mon en elktronik boks til denne?
Da der ikke er megen information at finde på nettet, må jeg jo være et ret enestående fjols:-)
Så hvis der er en der har viden, så er jeg nysgerrig.
Jeg har en ide om at det elsystem der ikke er frakoblet af tændingen er mest udsat for påvirkning. Hvilke elektronik bokse kan være relevante, og hvor er de placeret i en 307.
Der skulle være nogle sikringer på op til 80 amp. Men kan ikke lige se hvor de sidder?
Ja. Det er lidt et virvar, og jeg er lidt på bar bund.
Udgangspunktet er at minimere omkostningerne. Så peugeot er valgt fra.
De vil ikke udlæse bsi boks uden at udbedre alle fejl.
Håber på serøse indslag!
På forhånd tak
Morten.
Peugeot SW GRIFFE airvan 2,0 hdi (136) 2007. Fra ny.
Peugeot 206 1,4 HDI (70) 2008. Fra ny.
Spørg gerne til begge, hvis det kan hjælpe på nogen måde.