etiketter

hej nogle der kender et program til at lave etiketter i til mac det skal kunne lave dem i str. 105x57 mm. i A4 str.

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hm, du bliver nød til at forklare hvad det er præcis du skal lave, det lyder som nogle labels, men har du en printer til den slags ? i så fald plejer der at medfølge software til det hardware (som i dit tilfælde burde være en printer til lables...)

for 10,5cm x 5,7cm er IKKE A4 ?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
man kan købe ark i A4 størelse der er delt op i felter der er 105x57 mm. men ja jeg skal lave labels(klister mærker) og siger du at jeg skal ud og investere i en ny printer ?

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

Nej nej, du behøver ikke købe ny printer for at printe labels på ark. Du skal bare være opmærksom på om de kan bruges i den type printer du har (laser - inkjet). Avory er en af de store producenter af labels, og ihvertfald havde de for år tilbage, hvor jeg anvendte den slags, på deres hjemmeside skabeloner til Word m.m. Så du skal bare anvende dit eget tekstbehandlingsprogram. De fleste af den slags programmer (Word m.m.) har nu også deres egen opsætning til at anvende labels, hvor du selv (hvis den ikke ligger der allerede) kan opsætte målene på dine ark. Ved ikke hvad i Mac-folk har af teksbehandling, men der gælder vel det samme.
Selvfølgelig kan man også købe en dedikeret labelprinter fra fx Brother, der anvender labels på ruller, og der følger der et program med, men er det til almindelig hobbybrug er det nok billigere med ark-metoden.

mvh
BS

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Vi "Mac folk" benytter skam også Microsoft Office.......

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
ja jeg syntes det er lidt fejt af microsoft at tage 1200 kr. for de bare fordi det til en mac

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

Annonce
nejnej, det der Microsoft er jo PISSE godt,

anyway, hent lortet på nettet du, jeg ville ALDRIG smide penge efter MS produkter


der ligger masser af torrents rundt omkring.....

(Office 2011 Beta 4 er lækkert)
http://picturedumper.com/picture/20100701/0565e8ac75/office.jpg

ADMINS, prøv nu at fix jeres totalt broken forum? eller opsæt et phpbb eller noget der rent faktisk virker, man kan ikke engang tilføje et fucking billede medmindre man opretter en helt ny tråd ? wtf Tag jer dog sammen og kom ind i kampen...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
er ikk så kendt i de kredse så hvis du gider er du velkommen til at skriv nogle link til min privat

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

Hent programet http://www.transmissionbt.com, og http://www.google.dk/#hl=da&q=office+2011+beta+4+mac+torrent&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=4e560de750483527 resten må du selv klare, men det er ikke så galt hvis du gider sætte dig ind i det
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
nej det har du nok ret i tak for hjælpen

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

hvad er det man bruger transmision til ??

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis