er det til af orden bremser på hyundai

hej dette er min første bil og  er ikke helt klar over hvorden tingen sidder sammen i den og om bremser er til af skifte uden alt mulig speceli værktøj
tænker de er nogen lunde til af komme til når hjule bliver fejerne
plejer af være rimlig godt til af repere og orden ting  og klare også selv de små ting der skal klares med olie og vand og tændrør osv
men aner ikke lige om det her er en nogenlunde opgave
pakering bremsen sætte sig fast i vinteres og har slit bremsen i højer baghjul selvfølige skal de skiftes i begge sider
men der kommer tit lyde fra højer siden  ind til den bliver ordenlig varm
på forhånd tak for hjælpen mvh kristina
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hov vigtig detalje den er en accent 1,5 gls fra 95
det er nemt nok , MEN hvis du ikke ved mere om det end du giver udtryk for , så hold fingrene væk indtil du har en der har forstand på det til at hjælpe
en dr ved lidt om det kan lære dig det første gang , så kan du selv gøre det efterfølgende
det er jo et sikkerhedsmæssigt reb
skynd dig på værksted. Du er godt igang med at ødelægge dine bremsetromler. Det der er sket er, at du ikke har serviceret din bil. Håndbremsekablet har sat sig fast pga dårlig smøring. Derfor har du kørt med håndbremsen trukket uden at vide det. Slidbelægningen på bakkerne i bag er væk og du bremser på det rene jern. Tromlerne, hvor bakkerne sidder i, er lavet af støbejern og bliver slidt af den grund. Du kan risikere, at de ikke kan drejes af og må udskiftes. det er dyrt at "springe over".
Lad være med at rode med det selv, det bliver det bare dyrere af.

Hængende bremser koster dyrt i benzin.
Det er billigere straks at få den slags udbedret.
tak for hjælpen alle sammen
har haft en kammerat forbi og kikke på det og han sage jeg bremse for lidt
nu har han lavet en masse bremmespor og noget med speeder og bremse samtide
og nu er der ingen mislyd mere dejligt
også aftale vi af når bremers skulle skifte så ville han hjælpe mig med det så jeg kunne se hvordan det skulle gøres

l
Annonce
klog beslutning
vrøvl og humbug!!!! Der mangler vedligehold på de bremser. Anse ham der som en x-ven. Det er en skodmåde at udbedre en så vital komponent på. Billigt - men livsfarligt

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis