iphone 4 + gummihanske

i youtube kan i se antenne problemer.
og den skal holdes med gummihanske (iphone gloves. red.)

og den er blevet demonstregeret. med nøgle og hånden.!
i www.youtube.com  under iphone
der kan du se at antenne signal falder når den holdes i hånden.
eller nøglen lægges over stålrammer der hvor denne sorte "delestribe"
der hvor telefonen hviler på tommelballen. i vendstrehånden.!

hvis i køber iphone.
 skal i lige huske have gummihanske med over disken
(spør efter gummihanske).!?! :-)

jeg tyder på at able.
har testet den med gummihansker.!
uden af telefonen har haft kontakt til huden. under produktionen.

steve jops det er en ommer. 
74 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan bedre lide filmen hvor en iphone bliver stoppet ned i en blender
det er ikke småting der kommer i blenderen.!
du har sikkeret set i www.youtube.com under blend.
mobiltelefoner kameraer riveskaft også vider.!

med denne film du har set.har jeg også set at en iphone 4 bliver blendet til pulver.!

i www.comon.dk er der en lille video af  iphone 4 antenne problem er løst
breaking news. der kan du se en iphone 4 med teleskop antenne.!
I er komiske at høre på, har selv haft alle iPhone modellerne og de har alle det "problem" som 40% af alle andre mobil tlf..

Men det er fin reklame for apple, hvis i kigger på det rundt omkring så ser i IKKE en reklame fra Apple i TV eller blade nogle steder, det er folk som jer der sidder og hyper deres produkter op.. Det er fandme sjovt


jalousi er en slem ting... Nåååårh nej Google har jo Android, den mest perfekte tlf på marked? right,,,, Eller der er måske en grund til at Google fjerner min 3% af deres Apps fra deres "gratis" app store (det er ikke en butik hvis alt er gratis ???)

Desuden så er der solgt 1.8mill iPhone 4G på 3 dage..

Yes yes lorte produkt...

Folk er ved at være direkt dumme at høre på når de basker ned på Apple og deres ting... De burde undersøge lidt eller lukke numsen for de aner ikke hvad de sidder og taler om...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hmm ! Mkh.
Har du det så godt nu hvor du har fået lov til at brokke dig her på LDS.

Så husk lige en væsentlig ting her på LDS går vi ikke efter personerne men efter de ting der bliver skrevet. Der er hverken dumme eller åndsvage menesker her på LDS. måske er der en enkelt eller to der skal hjælpes lidt på vej, men aldrig et personligt angreb

V.h.  Håndværkeren
Nu mener jeg ikke jeg var personlig i dette indlæg, gør bare opmærksom på det er ved at være træls at høre på alle de folk der sidder og whiner over Apple og deres fantastiske produkter...


Og jeg har ikke fået lov til at brokke mig, jeg kommer med min mening, og hjælper hvor min viden strækker... og den her tråd er jo direkt ligegyldig, Apple er på vej med en software update der løser problemet, det er nemlig IKKE et hardware problem som alle sidder og tror, men folk har heller ikke undersøgt en skid, de har bare set en TV avis eller læst de fine artikler på eb.dk


Den første retsag er allerede sat i værk grundet dette "problem" og det er så nemt jo, et stort firma der har masser af kunder, vild succes, så tror folk straks man kan lænse dem for penge..


Lad os se hvordan det går når Windows 8 kommer i 2012 eller Windows 7 Phone nu her snart, jeg forventer stort ramaskrig og virus attack udover det alm

MS er jo nød til at lave de vilde kampanger før folk gider købes deres bræk....

Bare tag københavns kommune, de skal betale 42.000kr pr PC grundet alle mulige pis licenser, havde de valgt et open source projekt så kunne de slippe langt under det halve...

Det er sq sørgeligt

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Nu er tråden her beregnet på brok og ligegyldighedder, så jeg syntes det er helt iorden at H2H lige lukker sin meninger ud om hvad han har lyst til. Og jeg tror nu nok at det mere var for at vise hvad en Iphone også kunne bruges til, end et egentligt angreb på mærket.
jaja det er fint med dig..


Folk har smidt iPhones i deres blender siden 1 gen, så hvorfor skal vi nu se / høre om det igen igen?


Det eneste folk får udaf noget som dette er at give Apple masser af reklame, og det tror jeg bestemt ikke de er kede af, fejlen er faktisk allerede rettet og bliver sendt med i næste version. Apple ved skam godt der er problemer, de har sågar søgt efter en ansat der ved en masse om antenner, dette gjorde de INDEN iPhone 4 kom ud (netop fordi der også er problemer på alle de andre iPhones)

men gratis reklame er nice


(Man køber ALDRIG 1. Gen produkter)


Glæder mig til at se hvem der først får smidt en Windows Phone 7 (Lækkert navn til en tlf ellers ?????) i en blender....

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Som en lille side note kunne man jo læse disse og håbe på bedere salg af WP7

http://gizmodo.com/5576764/microsoft-kills-kin



http://www.engadget.com/2010/06/28/apple-sells-1-7-million-iphone-4s-through-satruday-june-26/




*host*
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Tjah ! For mig var det da nyt, jeg har endda aldrig overvejet at stoppe noget ned i min blender der ikke kunne drikkes eller spises bagefter. Der er det vildeste jeg har prøvet ind til nu den med en klat tyggegummi på jernbane skinnen og en krone oven på. Og så experimentet med hvor hurtigt en låge på en microovn kan åbnes.
mkh.

du kan bare tag en skrællekniv og gå i gang med at skrælle apple
med skrællekniv og se hvad der gemmer under srællen.
ing til appleskroget (iphone 4)
og se om antenne problemmet løser sig med software.
eller hardware.
hvis det skal være sådan.!!! 

har de løst antenne problem med teleskop antenne.?!? 

du kan linke til en hjemmeside der har en tip der løser antenne problemmet.!
om det er gummihandske eller lak eller "bumpers" (covers). eller det trede.

håndværkeren har du prøvet den nye gadgets. at putte den i en micro oven
iphone 4. og se om den bliver varm.!!!
Der er yderligere 64 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis