honda melody

hej jeg har en honda melody..jeg kørte over et bump og så stoppede den bare med at køre...nogle der har en ide til hvad der er sket ?
23 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan være din svømmer i kaburatoren der har sat sig fast, men det kan også bare være din tændrørs hætte der har sluppet tændrørs kablet i hætten .
Skrevet af TobiasW på 27 jun 2010 20:50
tak...der kommer benzin ned i bundkaret og den der sorte ting kan bevæge sig
Ned i bundkaret, hmm æh så vidt mig bekendt har en knallert ikke et bundkar, og hvad den sorte dims er ved jeg heller ikke. Det kan selvfølgelig være svømmerhuset du mener og svømmeren. I så tilfælde er alt som det skal være i kaburatoren. Det er nok mere motoren du skal koncentrere dig om, men med din viden var det nok bedre at trække den hen til knallert reperatøren, inden du får lavet mere lort end lagkage !!

det var præcis det du skrev jeg mente...kunne bare ikke huse hva det hedder..men der kommer benzin i svømmerhuset..så burde der ik være noget i kaburatorn vel?
Skrevet af TobiasW på 27 jun 2010 22:29
kan det have noget at gøre med benzin og olie forholdet

Ja hvis du fylder for meget olie i benzinen kan den ikke starte på det, der må max være
4 % totakts olie i benzinen, fylder du for lidt i brænder stemplet sig fast i cylinderen.
hej har ik noget olie blandet i benzinen..men har fyldt den anden seperate olie tank op ?
Med totakts olie forhåbentligt, for bruger du en gear eller motorolie, brænder motoren sammen.
Smut nu hen til reperatøren med den Melody, og kig ham så over skulderen så du lære lidt.
ja det var totaktsolie
Har du tjekket om der er gnist på tændrøret ! tag tændrørs hætten af, stik fingeren op i hætten og jog på kickstarteren.
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis