Højtryksrenser med åvand??????????????

Hey herinde..

Jeg overvejer lidt at investerer i en ht-renser.

mit største problem er at jeg intet rent vand har i nærheden af hvor jeg påtænker mig at bruge den. 

Jeg har en å løbende lige op af, og tænker om jeg kan anvende åvand til ht-renseren.

jeg tænker lidt at si vandet ned i en stor plast dunk, hvorefter jeg så kunne koble dunken til ht-renseren.

Vandet er rimelig klart, har dog lidt farve som åvand nu har, men intet andet snavs.

nogler der har erfaringer med dette..

thode
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis ikke der er urenheder der ødelægger kompressor eller dysser så kan det saqtens lade sig gøre. Men hvis ikke du har tryk på vandet frem til ht renseren løber den nok varm, hvis den selv skal suge vandet.

Har selv brugt regnvand til en højtryksrenser uden problemer med en dykpumpe i vandtanken. Uden dykpumpe slog termosikringen i ht renseren fra efter kort tid.
oki.. super.. havde tænkt mig at sætte den oppe i højden ligesom jens skriver.. må prøves..

takker for hjælpen
Jeg brugte en af de små hobbyrensere fra KEW/Alto på en haveboring en gang.

Desværre var der mikroskopiske sandkorn i vandet, så højtrykspumpen i renseren fes af, det kostede mig så en renser...... Så du skal være omhyggelig med at filtrere vandet, det er hvertfald min erfaring :o(

" Who dares wins" - Eller rettere:  "Who tries learns!"
Aut. Vvs-installatør og kloakmester.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis