Varmepumpe fra Jem og Fix

Hej
Jeg så lige i tilbudsavisen fra Jem og Fix, der er en luft til luft, med 8 gr. funktion, den koster 2795, det lyder jo tiltalende, jeg har et velisoleret skur (200 mm iso ) det er kun 8 m2 så den er rigelig stor.

Er der nogen der har erfaring, med deres varmepumper?

mvh jens
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En gang imellem har silvan Zibro varmepumper på tilbud i samme prisklasse.
Det har jeg benyttet mig af, idet jeg har lidt mere tiltro til dette mærke end til de mere ukendte.

På det tidspunkt solgte man dels en model med flare-rør tilslutninger, og dels en med kvikkobling.
Jeg valgte den billige med skrue-forbindelsen. På grund af mistro til kvik-systemets tæthed på længere sigt.

Hvis du spørger professionelle montører, har de jo kun lårklaskende latter tilovers for Zibro og andre billige mærker. Men jeg mener nu det er fornuftigt at afveje anvendelsen med prisen.

Zibroen kører fint. Især i forhold til investeringens størrelse.

hej
Har zippo mulighed for at gå ned, så rumtemperaturen holdes på kun 8 gr, jeg skal bruge den til at holde et lille hobbyrum frostfrit, ønsker ikke at holde højere temperatur, så vil jeg skrue op når jeg skal arbejde der...

mvh jens
til det brug er den god nok , men var det til beboelsen ville jeg fraråde det på det kraftiste , der er de slet ikke gode nok , og også alt for dyre i forbrug
men til små hobbyrum , hvor stabiliteten og ydeevne ikke behøver være i top kan de godt bruges
Lige nysgerrig, da jeg selv står og skal anskaffe mig en varmepumpe. Hvad anbefaler I så af varmepumper til større rum, som fx. stue/køkken i et lille hus?

<p>Line</p>
Hej Vile

Det er vigtigt at få en varmepumpe med modulerende effekt eller sagt på dansk, at den starter stille og roligt op når den arbejder det gør mange af de billige mærker ikke, ud over det er jeg sikker på langt hen af vejen, at får man hvad man betaler for
De dyreste er noget mere effektive i virkningsgrad. De billige kører på gammel teknik. man kan være heldig at finde en mellemvarer som ikke er for dyr, men heller ikke noget skrammel. Kig under varmepumper i tv programet der er der regnskab på min varmepumpe som jeg har i min stue, det er godt nok en af de dyre mærker, men kører på 3 år uden problemer.
Mvh John

rabattenhttp://www.dr.dk/odp/player.aspx?uniqueid=525906&mt=programstab&st=frontpageTab_0&furl=http%3A//www.dr.dk/odp/default.aspx%3Ftemplate%3Dprogram%26guid%3DEC03308F-F8AA-47B0-912F-A3D243983457%26back%3D%252fodp%252fdefault.aspx%253ftemplate%253dprogramserie%2526guid%253dEFEA9D7F-7C6F-478D-A8C9-ABC4DF30E19D%2526back%253d%25252fodp%25252fdefault.aspx%25253ftemplate%25253dprogrammer%252526%23c5&surl=http%3A//www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx%3Fqid%3D525906%26odp%3Dtrue

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis