Navn på foto eller copy tegn

Jeg har været ude for at en har kopieret og brugt et billede jeg havde på en salgsannonce.
Jeg fik at vide at var billedet ikke beskyttet med navn eller copyright, var det ok at låne billedet.
Hvordan får jeg sat navn på mine billeder eller copyright
Jeg har Vista og office 2007
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Det er ikke korrekt at du har opgivet dine rettigheder til billedet fordi du ikke har mærket billedet. Men du kan have svært ved at bevise det, hvis du ikke mærker dine billeder.

Du kan bare åbne billedet i paint også skrive (C) Jaco 2010 på billederne. Alternativt er der masser af programmer der kan lave vandmærker mm i billeder. Jeg bruger personligt et der hedder Snag It - det koster $50.

Mvh
/Thomas
hej jeg bruger en hjemmeside der hedder picnik der slipper du for at downloade en masse og havde det til at ligge og flydde du kan finde det her: http://tinyurl.com/yesjxma det er sådan set bare at 1.at uploade et billede 2. tryk på create 3.trykke på den knap der heder text og du er igang så har den også nogle andre egenskaber

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

her er et eksempel:/Users/EmilHalme/Desktop/,1,2.jpg

undskyld kan ikk lige få det til at virke

Du kan bruge FastStone Image Viewer, det er GRATIS, og det kan utroligt mange ting...

mvh
Annonce
her er et eksempel af en af de ting picnik kan gøre : javascript:amaf_insertHTML('%3Cimg%20src=%22/Portals/0/activeforums_Attach/,1,2.jpg%22%20border=%220%22%20/%3E');amaf_toggleInline(8063,22070,0);

Jeg takker for svarene, jeg har mærket de første billeder med picnik, det virkede, så prøver jeg resten senere.
Mange tak.
mvh
john
Dette er ej heller helt skidt

http://www.pixlr.com/editor/

mac. gregor : Vi på Mac må desværre finde os i at admins på dette forum ikke tager sig tiden til at rette fejl og mangler, så skal du indsætte billeder, så må det ske via html tags eller benyt firefox...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
forstået men et er sku lidt ærgeligt

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis