Honda VFR750 F

Jeg er blevet lidt forelsket i en VFR 750F, der har gået knapt 100.000 km. Skal man holde sig fra en maskine med så højt km tal, eller betyder det ingenting for en VFR750??
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bare køb den, det er først ved 200.000 Km. du skal være mere forsigtig.  Det skal dog siges at du skal have den forholdsvis billigt, max. 1/5 af nyprisen.

V.h.  Håndværkeren
en 750'er der har gået max 50.000 koster ca 50-000 kr. en der har gået så meget fra 93 (?) må ikke koste mere end 17-18. Du er medre tjent med en 800

Lige præcis vfr har en meget udbygget klub hjemmeside. Check den på www.vfr.dk
Yep fed maskine. Men med alle de indlæg må det også være en maskine med mange fejl.

Synd den er med kæde.

Har været forelsket i den siden 80'erne.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Hej Peter R
Det er bestemt ikke en maskine, der er vedhæftet med mange fejl.. Tværtimod..
Jeg tror det er en af de maskiner der er produceret, der er mest driftsikker. Det eneste man kan komme til at bøvle lidt med er deres elnet eller rettere deres ensrettere. Det problem kan du dog nemt komme omkring ved at montere en enretter produceret af en fyr/firma der hedder schnaabel... Ham kan du også finde inde på vfr.dk..
Om maskinen har gået 100000 km burde ikke betyde noget på denne model. Jeg har en kammerat, der har en rc24 fra ´88 den har lige rundet 250000km. det eneste han har skiftet i maskinen er koblingen.
Husk at være klar til den store eksamen hvis du skal købe en Schnabel regulator. Han vil ikke lade dig købe den uden at du kan svare godt for dig, så du er sikker på det er din regulator der er defekt ikke dine viklinger. Sjov gammel gut

Men hans holder. Du kan dog også med fordel montere en køleplade på din originale regulator hvis den stadig virker!

Mvh Tommy Fer

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis