Nyt tag - gør det selv?

Hej
Vi har planer om en tilbygning og i den forbindelse også nyt tag på eksisterende hus. Vi har betontagsten nu og ønsker Danflock uden undertag. Ifølge tømren er det ikke nødvendigt, såfremt lægterne er ok, at udskifte disse, da målene passer med nye Danflock. 
Så kommer mit spørgsmål: Jeg kan selvfølgelig selv tage de gamle tagsten ned, men kan jeg også lægge de nye op? Er det nemt at fastgøre disse osv...
Der er tale om et vinkelhus på 180 m2 (med tilbygning) med valmet gavl i den ene ende. Har I nogle prisforslag?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil mene at der SKAL undertag under de sten. Og ja du kan vel selv lægge en del af stenene og få evt. en tømrer med som vejleder på projektet, omkring skotrender afslutninger osv.

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Ja de skriver sikkert at der ikke behøves undertag, men når der laves tag er det OK at gå med livrem og seler. yder producenten nogen erstatning hvis taget bliver utæt?

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis