Hjælp til installation af bruse-/hånvask batteri....

Jeg sidder lidt og klør mig i hovedet over en lille dimmer jeg ikke kan gennemskue hvad skal.

Det er en rund lille ring i meget tyndt materiale af noget aluminium eller noget.

Min teori er at den skal hjælpe med at holde på overgangen fra røret til bruserslangen. Altså selve den "møtrik" man bruger til at skrue bruseren på. For den kan jeg nemlig ikke få til at sidde fast. Men er det meningen man skal klemme den fast??

Og kan det passe at jeg ikke kan få de gamle møtrikker af min gamle vandhane til overgangen mellem vandhanen og vandtilførslen?? Skal jeg købe nogle nye??

Alle råd modtages med kyshånd.

Venlig hilsen

Frk. Vest
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du er inde på noget af det rigtige der, den lille alu ring skal ligge under den gummipakning der skal være i forskruningen på bruserslangen. Det er for at beskytte gummiet når du spænder det mod ventilstudsen. Med hensyn til dine problemer med møbasserne til rørene, er du der sikker på at de har samme diameter de nye og de gamle rør.
Der kan også være den forskel at de nye er lavet i mm gevind og de gamle i tommer, så får du dem aldrig samlet.

V.h.  Håndværkeren
Et vellignende skilderi, eller flere, vil nok hjælpe på forståelsen af problemet.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis