Badeværelse

Hej

Vi skal have nyt badeværelse og i den forbindelse er vi lidt i tvivl om hvilke armaturer, hvilket hængetoilet samt hvilken håndklædetørre vi skal vælge.

Vi har overvejet  Vola KV3 til håndvaskbatteri og Vola 5471R m. termostat og håndbruser til vores brusearmatur... Er der mon nogen der har gode og/eller dårlige erfaringer med dette?

Mht. valg af hængetoilet og håndklædetørre er vi i tvivl om, hvad man skal gå efter? Det er selvfølgelig vigtigt at man går efter et design man kan lide, men i hvert fald mht. håndklædetørreren må det også gerne være en der ikke er alt for dyr i drift.
Er der mon nogen der kan anbefale et godt hængetoilet samt en god håndklædetørre?

Jeg ved ikke om denne hjemmeside kan bruges til sådanne spørgsmål, men nu prøver jeg.

Med venlig hilsen
Nyihus
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Selvfølgelig kan du spørge om den slags her...........

Ved nu ikke om jeg kan være til megen hjælp, men mht hængetoilet, så har jeg prøvet at sætte et par stykker op. Begge købt i Bauhaus. De var nemme at sætte op og har begge virket i nogle år nu, uden problemer. Så det er nok bare at finde et du/I kan lige.

Mht til håndklædetørre er det vel bate at kikke efter det oplyste forbrug. Ellers kan der jo sættes en afbryder eller et ur på (går ud fra at det er el vi snakker om). Skulle der være et overforbrug er det jo da ikke spildt, varmen bliver jo i huset.

mvh
BS

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Hej,

Kender ikke armaturerne..

Men mht. væg toilet, så køb en Geberit indbygningscisterne, og find den skål i bedst kan lide.. Cisternen er nem og i god kvalitet, kan helt sikkert anbefales.

Håndklædetørrer, vi har sat en op til el, og det er vi egentlig glade for, men jeg skal have sat en timer på, for den sluger en del strøm.. og de er jo tørre på 1 time..
Alternativt kan i overveje at få en sat på centralvarmen, men det kommer jo lidt an på hvilken opvarmningsform i har, det vil nok være mest optimalt ved fjernvarme.. om sommeren slukker man jo gerne for fyret hvis man har olie/gas, og så er den jo ikke meget værd..


 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Jeg kender ikke det omtalte fra Vola. Vi har ikke købt håndvaskarmaturer endnu, men vi har købt Grohe Euphoria brusesæt. Kender umiddelbart ikke kvaliteten, men regner da både Vola og Grohe for god kvalitet.

Vi har selv netop købt Geberit indbygningscisterner med San Block (mener jeg det hedder). De skulle være bedre lydisolerede. Og så har vi købt Ifö Sign Art hængeskåle med Keratect. Enkelt og rengøringsvenligt design.

Mvh. Henriette

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis