stålprofil tag

Hejsa, jeg vil meget gerne have hjælp af alle jer andre GDS´r da jeg ikke kan greje hvilken stålprofil dette er? det er ikke Decra....
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ette.

Velkommen her på LDS.

Et gæt et Lindab produkt.

Har du ikke en ca tid på hvornår det er lagt, tænker på din BBR attest måske er det anført der?

En sådan attest følger som regel huset, jeg fik da oplysninger om forskelligt ang. huset da jeg købte det i sin tid, det var da værd at undersøge synes jeg.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Mange tak skal I have, og Koluda du har ret, jeg fandt ud af det igår aftes ved at kikke på en af dine hjemmesider, hvor du havde nogle ståltagsproducenter....og det hedder Plannja Regola....

Puha, så er det bare igang med at lave tag. Skal have 1 nyt spær samt forlænget 2 andre, da det er to bygninger der er sat sammen i taget, og det skal vi have fjernet så det bliver som den anden side af huset. Ville jo egentlig gerne have haft tilbud fra en tømmer, men er nu brændt af 2 gange, hvem siger finanskrise åbenbart ikke ved tømmerfaget :-)

Men er det nogen der kan give mig et slag på tasken i tid dette vil tage at lave for en tømmer? taget er ca. 5,5 meter bredt og ca. 3,5 meter højt. Der skal ikke bruges lægter til et Planja tag, men skal have lavet det med spærene også. Og hvis nogen kender en god og fonuftig tømmer til en fornuftig pris, skriv da endelig til mig, bor på Vest sjælland...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis