Hvilke mærke trægulv.

Jeg har ikk ingen ide om hvor jeg finder trægulve uden at havne med 33mil hits på Google. Stueplan er beton og 1.sal på spærfødder. Ialt omkring 300kvm. Min plan er oliebehandlet lys ask. Masive planker. Længder af minimum 4meter og 300mm i bredden. Har set det bliver punktlimet igennem huller i skumunderlaget på betongulvet. Fandt noget som hed Dinesen, men de har ikk ask. Nogle idèer??

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du må jo have penge som strandsand, så du henvender dig til den lokale snedkermester og bestiller varen
Det er ikke et standart produkt på trælaster o.l.

V.h.  Håndværkeren
Nej jeg er jo gør det selv'er. Havde jeg haft penge, havde jeg ikke brugt så mange timer herinde som det er blevet til
Men jeg har opdaget at man ikke lige kan få det i bla. Stark. Men havde ikke regnet med det var SÅ specielt. Synes bare det kunne være cool at gulvet ikke var bygget op at de små stave.

 

Jeg købte et egetræs gulv ved PA-gulve i fåborg... Jeg var YDERST tilfreds med produktet, men man kan ikke helt regne med længderne... fik at vide de maks var 3 meter så hentede dem på min trailer... da jeg kom derned var d længste stykker 4,7 meter :-)

Men hvis du bare skærer det ud i pap at stykkerne skal være 4 meter så kan du jo bare betale derefter....

http://www.plankegulv.com/natur-ask_.php
Det sal lige siges at det er nogen yderst fair priser de kører med (i hvert fald på egetræ)

Prisen lå ca. 300 kr/m2 under alle andre og så var det dansk egetræ med historie....

Iøvrigt er de til at handle med ved større partier....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis