nokia kan ikke finde net

Hej Alle.

Min kære gamle nokia kan ikke finde netværket efter at jeg havde den slukket. Jeg har haft batt. og sim kort ude og den acceptere simkoden og tænder osv. men hvis man ringer op fortæller den at der i øjeblikket ikke er noget netværk, men der er der på vores andre telefoner, og simkortet virker også i en anden telefon. Er der nogen der har et forslag til h vad man kan gøre?

Mange hilsner Kovas

Det er en 1110i

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at lave en manuel søgning på den og se om den finder et net.
Hej normaden.

Tak for svaret. Når jeg søger manuelt kommer den med tre net: tdc, sonofon og telia. Når jeg sender en anmodning til tdc kommer den med at, der er ikke adgang til netværket. Ved sonofon sker der ingen ting.Hos telia det samme.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej Kovas
Prøv hos en Nokia forhandler om de kan opdattere din "gamle" telefon - hvis ikke de kan må du nok kassere den - hvis dit simmkort virker i andre telefoner må det være telefonen.
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
hej Polobjørn.

Tak for svaret. Jeg havde slet ikke tænkt i opdatering, så jeg googlede nokia opdatering og fandt en side hvor man kan opdatere sin telefon. Desværre da jeg indtastede produktcoden til min var der ikke nogen nye opdateringer til den. Hvis det er pga. manglende opdatering er det jo det samme som indbygget forældelse så man bare må kassere en god telefon uden at kunne gøre noget.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej Kovas
Jeg mente blot at du skulle prøve at få genindlæst softvaren i din telefon - det lyder som det er det der er fejlen på din telefon (softvarefejl )
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej.
Jeg takker for interessen. Nu skal I høre, telefonen kostede i sin tid 250 kr i netto og da den  lokale forhandler ikke laver andet  en at sælge og sender ellers ind til rep. Det vil aldrig kunne betale sig. Det er kun fordi denne her telefon er dejlig enkel og ikke kan andet end sms og ringe (det er det jeg behøver) at jeg forsøger mig her, samt princippet om at reparere hvis muligt. Så langt, så tænkte jeg at så kunde jeg jo ligeså godt kigge ind i tingen. Så jeg skilte den ad rensede alle kontakter og overflader med vatpind og isopropylalkohold. Samlede igen og vupti nu kan den finde netværk. Jeg er spændt på hvor længe det holder.

Mange hilsner Kovas  og god sommer til alle.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej igen.

Det holdt ikke ret længe det var et forkert simkort der sad i da jeg samlede den og da jeg skiftede om var den gal igen med begge kort så nu opgiver jeg, det må jo være en kontakt fejl et eller andet sted.

Hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hvis den kan finde net med et forkert sim, er den så ikke bare sim låst?
Hej Jaco

Nej Den har aldrig været simlåst. Som jeg skriver den virker ikke med nogen af de 2 kort jeg har.

Mange hilsner
Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis