Opbinding af hæk

Hej. Jeg har lige sat et trådhegn op ved min hæk. Det har stabiliseret den ene side, men hvordan binder jeg grenene op på nettet. Kabelstrips eller hvad?
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
HÆ HÆ ! du binder den ikke op, den skal nok selv stikke en masse nye skud ind i hegnet. Og kabel strips er gode til mange ting, bare ikke lige her. Brug noget bast snor det kan grenene selv knække når du glemmer at tage dem af til næste år.

V.h.  Håndværkeren

Hækken vælte pt. ved regnvejr, så jeg bliver nødt til at binde den op. Den er sat for 1,5 år siden, som høje planter. Kan jeg bruge sisal tråd, (selvbindergarn) det har jeg til en billig penge... :-) på den anden side vil jeg foretrække noget der er grønt? Nogen forslag??
Tænk er det allerede 1,5 år siden
Bast kan også fås i grøn hos hobby butikkeren.
:-)
Jeg prøver at finde noget grøn bast. Det bliver et stort arbejde. Der er 120 meter hæk..
tak for hjælpen.
jo, jeg har lige fået en lille søn, så nogle ulykker bliver det til. :-) Derudover har jeg rigelige projekter istedet for at ordne hæk. Sætter konen til det, hun går alligevel hjemme på barsel. :-)
Det nemmeste ved sådanne drengebørn, er at indkøbe et par store herre seler. Anbring to af klemmerne i knægtens bukselinning den anden ende i toppen af et træ, så vil han automatisk komme tilbage til udgangs punktet
Jeg plantede liguster i vores forhave for 1 år siden, lige ud mod et fortorv hvor folk ikke kan holde nallerne for sig selv.
Jeg har sat et trådhegn op på BEGGE sider af hækken! Så den vælter ingen steder. Plus jeg har sat nogle lange spidse metalrør i ud med vejen, med den spidse ende op, er træt af folk hopper over hækken for at hente en bold. Der er 5 meter hen til indkørslen jo..
Så mit råd, trådhegn på begge sider.

 The day you quit is the day you lose.
Hmm ! hvem mon skal betale, når en eller andet kommer til skade på dine skarpe stålrør !!!
Håndværkeren > Håber ikke nogen kommer til skade, men de står på privat grund, så er sådan set ligeglad..Folk kan holde sig på den rigtige side jo, eller bruge min indkørsel, istedet for at hoppe over og ødelægge min hæk.

 The day you quit is the day you lose.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis