Kunstgræs til golfgreen

Hej, Jeg overvejer at anlægge en en lille putte green i min have med kunstgræs, men hvad skal man være opmærksom på? Kan man lægge kunstgræs oven på sit alm. græs eller skal der køres grus på og skal man have fat i pladevibrator? Derudover vil jeg gerne høre, hvis nogen kan anbefale noget kunstgræs til dette formål. Og generelt gode råd modtages - da jeg er på helt bar bund På forhånd tak.

// Mads

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er for at kunne øve sig til at komme på den store bane, så er svaret NEJ, der er ikke den samme friktion i kunstgræs i forhold til græs af naturen. Er det bare for skæg, så kan det da sikkert godt bruges. Men der skal et godt lag grus under, og istedet for at vibrere det ned, så vand det ned, så pakker det endnu bedre.

V.h.  Håndværkeren
Man kan faktisk også godt lave en have med halvt kunst halvt almindeligt græs. Okay så slipper du ikke for at vedligeholde din ”golfbane” men resultatet, har jeg ladet mig fortælle, bliver ret godt! Held og lykke med dit projekt!
Flere bruger bermudagræs, til anlægning af green - måske dette var en mulighed. Hvis du søger på nettet kan du helt sikkert finde mere information omkring dette - jeg kan dog ikke gå mere i detaljer, da vi ikke selv har erfaringer med denne type af anlæg.

Held og lykke med projektet.

mlb-entrepriser

Vi bygger med erfaring - Vi er ikke tilfreds før du er...!

www.mlb-entrepriser.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis