Ideer til firmanavn

Hej - Vi er ved at opstarte et konsulentfirma inden for have og anlægsbranchen, nærmere bestemt et havekonsulent-firma/ landskabsarkitekt-firma. Vi teger og rådgiver private og virksomheder m.f. Vi ønsker nu et godt og troværdigt firmanavn som måske er lidt anderledes end andre. Dog skal vores kunder ikke være i tvivl om hvad vi laver og kan tilbyde. Er der nogen som kan kommet med lidt ideer til dette.

 

Med venlig hilsen

Tommyboy

Landskabs- & anlægstekniker, Anlægsgartner

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I kunne jo kalde det Jørgen, der på Dansk betyder Jorddyrker
Skrevet af Tommyboy på 20 jun 2010 19:01
Hej - Vi er ved at opstarte et konsulentfirma inden for have og anlægsbranchen, nærmere bestemt et havekonsulent-firma/ landskabsarkitekt-firma. Vi teger og rådgiver private og virksomheder m.f. Vi ønsker nu et godt og troværdigt firmanavn som måske er lidt anderledes end andre. Dog skal vores kunder ikke være i tvivl om hvad vi laver og kan tilbyde. Er der nogen som kan kommet med lidt ideer til dette.

Det er ikke let at have noget at gå på med de informationer.

Hvad er i fokus - kreativitet - kvalitet - enkelthed/minimalisme - nytænkning - abstrakte/traditionelle tegninger

Er det kun rådgivning og tegninger eller kan de få fysisk hjælp.

Der er mange elementer som kan spille ind.

Man kan jo tage det engelske ord, surface, som er matematisk betegnelse for tænkning i 2D plan, men det danske ord, overflade, er nødvendigvis ikke en planflade.

Jeg håber du kan bruge det og held og lykke med firmaet. jeg vil meget gerne høre hvad I beslutter.

Rune
Grøde.
Groede.
Tror du ikke at han gik Konkurs med det sidste firma og nu forsøger igen med et nyt navn. Måske manden helt skulle holde sig fra at være selvstændig, eller d.v.s. prøver på at være selvstændig.
.... er ellers på tide ... sæsonen ER startet

 

Det kan også være at han bare er en langsom starter...
Det siger min kone også... at jeg er en hurtig starter =)

 

Med venlig hilsen

Tommyboy

Landskabs- & anlægstekniker, Anlægsgartner

Hvis man ikke selv kan finde på et navn til sit firma burde man måske finde noget andet at lave ? wtf
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis