endnu en afskedsgave

Ja så fik jeg da lige en kunst mere i afskedsgave.
Den er lavet af keramikeren Sten Dybdal og jeg kalder den Babelstårnet.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja så fik jeg da lige en kunst mere i afskedsgave.... Vis hele indlægget
41 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen du kan da også Lynæs, dejlige runde former man får lyst til at kæle for, et unikt farvevalg også, do æ skutte tavt ba ei vågn
Lige da jeg så din "fine"  afskedgave, troede jeg det var chocolade o.l. der var stablet på en sjov måde. Og tænkte, nåeh har Lynæs så stor en sød tand
Jeg må også, ydmygst, tilslutte mig ønsket om at få nogle meget bedre billede af afskedsgaven.
Det er vist ikke helt retfærdigt at dømme værket ud fra et sådant lynskudt billede.

Hvis vi nu alle skriver: "Be om bedre billeder"! kunne det jo være at Lynæs ville indvie os i værket på en lidt bedre måde?

Selv Slattenpatten har efterhånden fået en lidt bedre bedømmelse, efter hun nu er opstillet i de rette omgivelser.

Måske en ignorant kunstanalfabet som undertegnede kunne begejstres??
Sjovt med en så anderledes og tankevækkende tråd. 1-0 til dig, Lynæs!!!!!

Med venlig hilsen
ktm

Jamen så må jeg vel ta' et par billeder i haven, hvor den skulle stå. Jeg er ikke selv helt klar på min mening om " værket ".  Sten kom og sagde," jeg kom altså til at tænke over den, og så løb det med mig, den ser sådan ud, men jeg kan lave en anden til dig". Nu kunne jeg godt tænke mig en ting, der var tænkt over, så jeg sagde den vil jeg godt ha' , så skulle den bare lige glaseres, og her må jeg sige, efter det blev jeg ikke mindre i tvivl. Men nu er den så min og er i min have.
Man må så mene, hvad man vil, men fiduskunst er det ikke

ErikChristensen 
Jeg kom til at tænke på noget, som der var særdeles forskellige meninger om. Borgmester, boligminister og andre pinger syntes det var helt fantastisk, mens de, der skulle bo der ikke var interesserede.Vi lavede 17 forskellige, på et andet teglværks sten.

Men der var da fin spise og drikke til alle.

ErikChristensen 
KONGENS KLÆR
Annonce
Skrevet af lynæs på 23 jun 2010 22:35
Jeg kom til at tænke på noget, som der var særdeles forskellige meninger om. Borgmester, boligminister og andre pinger syntes det var helt fantastisk, mens de, der skulle bo der ikke var interesserede.Vi lavede 17 forskellige, på et andet teglværks sten.

Men der var da fin spise og drikke til alle.

Det er da ok.
Men kom nu med nogle billerder af himstergimsen der startede tråden.
(kraftigt beruset efter sct. hans fest)

Jacob
Jeg synes nu den er mere grim end køn, men jeg har selvfølgelig heller ikke forstand på kunst. Men kunstig ser den da ud. Imo

Er der en fortolkning jeg ikke fatter eller hvad? Når så stærke negative følelser bliver vakt, har det som regel en misforståelse eller et eller andet horribelt til grund! Den (undskyld mig) ligner jo en bunke skrammel påført et opkast af delvist ufordøjet mad!

Jeg kan til gengeld godt lide din krukke, den er flot. Cylinderen,men især den grønne dims er sjovere. Dimsen kan minde lidt om en skildpadde, måske en håndgranat eller en vegetarbæ. Dimsen vinder klart førstepris, da den får fantasien på gled.
så lige et par billeder mere. Fortolke er noget man selv gør. Underligt at benævne det, som du gør. Jeg håber da ikke det er noget, du virkeligt ser, det ser ikke ud som opkast i mine øjne. Iøvrigt er det samme mand, som har lavet den grønne dims, som du synes så godt om.

ErikChristensen 
Den er meget pænere udendørs. Men den falder stadig ikke i min smag.
udendørs er det sådanne en man bare undrer sig over. hvad fanden er det ? mens men klør sig i håret.

Jacob
Der er yderligere 21 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også