Gamle "tråde" Luk dem

Hej
Burde man ikke lukke, en tråd når den havde en vis alder, eks. over et år gammel.
Jeg synes som regel, de genoplivede tråde, er ret håbløse.
Eller i det mindste, sådan at kun den som startede, tråden kunne "genoplive" den.

Eller hvad er jeres mening
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Både og!

Nogle gange, når en "ny" bruger begynder at svare på et 10 år gammelt spørgsmål, kan det virke lidt synd, at vekommende spilder sin gode tid på en grundig besvarelse.

Omvendt, kan det jo godt være en problematik som stadig er generelt gældende, og man så med fordel alligel kan pille en gammel tråd frem, og brygge videre, uden at skulle have al mulig baggrundshistorie skrevet igen.

Vi ser jo gang på gang spørgsmål om, f.eks. hvorledes skal man støbe et gulv.
Det kunne være skønt om der på en let måde var et "bibliotek", hvor den slags evigt tilbagevendende spørgsmål kunne samles, så det var let at henvise til, i stedet for at skulle besvare det samme om og om igen. Faktisk spores en vis naturlig "træthed" ved at svare på de samme spørgsmål gang på gang.
Selvfølgelig kan man søge, men så kommer der så uendelig mange mere eller mindre brugelig svar op. Det kræver jo selvfølgelig en moderator, som orkede at sortere og flytte sådann tråde.

Retteligen skulle denne tråd vel ligge i "Om Lav Det Selv"?

Med venlig hilsen
ktm

Der vel heller ingen, der ved i hvor stort omfang gamle tråde benyttes af folk, der søger svar på et spørgsmål, og som allerede finder svaret i en gammel tråd. Jeg har da selv ofte fået et godt svar ved blot at søge i de gamle tråde. Man undgår derved at samme spørgsmål stilles flere gange.
Hej
Jeg mente helle ikke de skulle slettes, blot lukkes for besvarelser, kunne evt åbnes af starteren af tråden.

Så kunne man jo henvise til en gammel tråd, om hvordan man nu lige støber et gulv.

Det mest ireterende, er når en smart erhvervsdrivende, åbner en gammel tråd, bare for at reklamere for sig selv.

mvh jens
Jeg synes ikke der skal ændres på den måde det er nu. Fordelene er som ktm skriver. 

Men det er da rigtigt, at det med reklamerende bøhtosser, er irriterende.

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Dato og især årstal skulle være tydeligere.
Hvis der kunne kodes en advarsel op ingen man skriver i en gammel tråd ville de være godt.. især hvis den lige gør opmærksom på at reklame er forbudt.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis