somfy batteri moter

hej jeg har 2 rullegadiner med somfy motor og styrning, lige nu køre de på 2 batteriepakker, som jeg er træt af at skifte, er der nogen der kan fortælle mig hvilken strømforsyning jeg kan bruge istedet for. der ligger 8 aa batterier i forlængense af hinanden i hver pakke. jeg vil gerne have en strøm forsyrning der kan køre begge 2

hilsen lasse
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
8 x 1,5 v. = 12 v. så du skal have en 12 v. strømforsyning de er ikke så svære at få fat i.

V.h.  Håndværkeren
ja det er jeg med på, men hvad med amp har det ikke noget at sige, jeg har overvejet om jeg kan bruge en strømforsyning som den her.
http://www.batteribyen.dk/stroemforsyning_til_halogen_paerer_50_210w-p-3087.html

kan den bruges, vil jo helst ikke brænde dem af da de er ret dyre og det er noget jeg skal lave for min nabo
Du kan ikke brænde dem af med ampæren, det er voltene der brænder ting af. Selvom du så finder en transformer der kan levere 100 amp, betyder det ikke noget for motorene, det er deres forbrug du skal regne i ikke hvad du kan få i ledningen. Og jeg tror ikke sådan et par elmotorer bruger mere end en halv amp.Et almindeligt AA bateri har som regel 0,05 ml. amp.
okay tak har lige forhørt mig hos forhandleren de skal have mindst 1 amp hver så tror jeg har en der virker :-)
Mit bud er at du kan klare dig med under 300mA

Jacob
jeg har fået at vide at jeg skal bruge 2 am
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis