Autoshampo Dedra Ejer 20 4840 16-06-2010 17:00 Man må kunne lave en autoshampo selv der er bedre end de man kan købe?Er der nogle der kunne komme med en opskrift på en super shampo.. Assumption is the mother of all fuck up's !!! 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
maskinsnedker 3075 Halvrimmen 9460 Brovst 16-06-2010 21:12 Dedra EjerDu tænke måske på en bruger af LDS som er kemiker, som har helt styr på hvordan noget sådan blandes sammen.Jeg tror at fabrikanterne holder deres recepter ret tæt til kroppen, hvis du forstår hvad jeg mener, men det er jo nok bare min antagelse og den kan jo være helt forkert.M.vh. maskinsnedker. Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?Med venlig hilsen maskinsnedker. (emeritus)Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
uldal 6695 6500 17-06-2010 08:49 børnechampoo gør det samme. Og når du er færdig med at vaske og har skyllet bilen, så tag et par spande vand og hæld en smule afspændingsmiddel i fra opvaskemaskinen. Du skal næsten ikke tørre efter så. (Bruger jeg også når jeg vasker vinduer)
bredker 3150 9760 17-06-2010 15:53 det er da sjovt som folk vil blande ting uden at vide hvad det er der sammensættes bruger du afspændingsmidel som uldal foreslår , så skal du lige bruge 3-4 timer bagefter til at vokse bilen igen , samt at den ruster hurtigere ( kan du nemt sige dig selv , hvis du ser efter hvad det er sammnsat af ) men hvorfor i det hele taget begynde på at blande sådan noget selv , prøv at se på hvad du spare i forhold til at købe noget færdigt der også er dobbelt så godt , mon ikke det bliver meget mere i sidste ende
bredker 3150 9760 17-06-2010 15:55 det samme gælder iøvrigt også når folk bruger sulfo og alm shampo , det er nok lidt nemmere at få bilen pæn , men det fjerner også den beskyttende voks så lakken hurtigere bliver grim , med rust til følge