Autoshampo

Man må kunne lave en autoshampo selv der er bedre end de man kan købe?
Er der nogle der kunne komme med en opskrift på en super shampo..

Assumption is the mother of all fuck up's !!!

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Dedra Ejer

Du tænke måske på en bruger af LDS som er kemiker, som har helt styr på hvordan noget sådan blandes sammen.

Jeg tror at fabrikanterne holder deres recepter ret tæt til kroppen, hvis du forstår hvad jeg mener, men det er jo nok bare min antagelse og den kan jo være helt forkert.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
børnechampoo gør det samme. Og når du er færdig med at vaske og har skyllet bilen, så tag et par spande vand og hæld en smule afspændingsmiddel i fra opvaskemaskinen. Du skal næsten ikke tørre efter så. (Bruger jeg også når jeg vasker vinduer)

det er da sjovt som folk vil blande ting uden at vide hvad det er der sammensættes
bruger du afspændingsmidel som uldal foreslår , så skal du lige bruge 3-4 timer bagefter til at vokse bilen igen , samt at den ruster hurtigere ( kan du nemt sige dig selv , hvis du ser efter hvad det er sammnsat af )
men hvorfor i det hele taget begynde på at blande sådan noget selv , prøv at se på hvad du spare i forhold til at købe noget færdigt der også er dobbelt så godt , mon ikke det bliver meget mere i sidste ende
det samme gælder iøvrigt også når folk bruger sulfo og alm shampo , det er nok lidt nemmere at få bilen pæn , men det fjerner også den beskyttende voks så lakken hurtigere bliver grim , med rust til følge
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis