skal virkelig bruge hjælp inden d 18/6

hej alle der er kun et output stik på min computer og jeg skal bruge minimum 2 har hørt at man kan få et stik man sætter i usb indgangen men er der nogle der ved hvor man køber dem. har prøvet elgiganten og computercity :-)

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det virkeligt er så vigtigt at få en ekstra udgang, ver det måske lettere at hjælpe dig, HVIS vi kunne få at vide HVILKEN SLAGS UDGANG det drejer sig om!

mvh
BS

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

har du prøvet en regulæret computerforetning.

der har de sikkert en usbhup med flere porte
eller en usb"apapter" til bag kabinetet (stationæret).
en usb hup med flere porte(bærebar).

de der såkaldte computer varehuse.?
det er ikke altid de har "stumperne"
men du kan altid prøve en computerforetning.
( der hvor du kan købe en hel komputer i "byggesæt" i rene stumper.
lige fra kapinetet til mus over psu.bundkort cpu til grafikkort og lygkort
og ikke mindst ram).!
Du har en Mac, de har alle 2 eller flere USB udgange, dog har Macbook Pro kun een FireWire udgang, så kig lige hvad du køber

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er systemet der er version nr 10.6 som blev opdateret til 10.6.4 i går..

Køb et USB hub så..

Kig på edbpriser.dk efter USB hub...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hvorfor skal du bruge to stik til et sæt højtaler?

De skal jo kobles til via en form for forstærker, enten en i den ene højtaler eller en seperat.
Dvs du ender ud med at kunne tilslutte via den én lydudgang som er på macbook'en med en mini-jack/aux.

Højtalerne kan ikke sluttes direkte til computeren, det levere den ike nok effekt til.

STX, HBU, BA Bygningskonstruktør MAK

Jeg kan heller ikke rigtig se hvad det er han har gang i



(og kigger man på samtlige af hans indlæg så virker det ej heller somom han selv aner det, på mig virker det mere som en der bare sidder og spilder folks tid når han selv syntes det er sjovt...)

Skal man ha rigtig god lyd på en PC så køber man en ekstern forstærker, evt en Cambridge DacMagic og så nogle alm gode højttalere, det der PC plast skrammel lyder af lort.....
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
prøv lige at høre her makker hvis du føler jeg spilder din tid må du jo lade være med at hjælpe jeg vil gerne havde din hjælp men bare fordi jeg har mange bolde i luften betyder det ikk at jeg kun sidder og laver sjov med jer jeg stiller et simpelt spørgsmål og helt ærligt hvis jeg ikk havde skrevet jeg gik i folkeskole havde du ikk skrevet sådan bare fordi jeg ikk er fyldt 50 ligsom dig er det ikk ensbetydende med at er dum!! men det er fordi jeg skal kunne havde headset sat til samtidig

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

Nu er jeg ikke fyldt 50, men, du kunne jo prøve at oprette tråde med et topic der var til at forstå..

Så snart folk ser nogen skrive "hjælp" så tænker man søg dog på google menneske....

Det er ikke så svært...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis