skal virkelig bruge hjælp inden d 18/6

hej alle der er kun et output stik på min computer og jeg skal bruge minimum 2 har hørt at man kan få et stik man sætter i usb indgangen men er der nogle der ved hvor man køber dem. har prøvet elgiganten og computercity :-)

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

hej alle der er kun et output stik på min... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Et alternativ, ikke nødvendigvis bedre: http://www.av-cables.dk/lydkabler/minijack_kabel/minijack_adapter/35mm_minijack_han_2x35mm_minijack_hun_392_da.html

Eller guld udgaven: http://www.av-cables.dk/lydkabler/minijack_kabel/minijack_adapter/35mm_minijack_han_2x35mm_minijack_hun_810_da.html

Hvis du ser i over sigten til venstre på de henviste sider kan du se at der både finde Jack, Minijack og Microjack.
Inddelingen siger bare noget om diameteren Størst er i pricippet bedst pga størst kontakt flade.

STX, HBU, BA Bygningskonstruktør MAK

Guld leder bedere, men lad være med at fald for tricks med dyre kabler, køb de billige de er lige så gode som de dyre, og så kan folk sige hvad de vil, de aner ikke bedere..

Lad os tage HDMI, i Elgiganten der sælger de 3 typer alle 3 med forskelige priser, men måler man på dem så leder de på præcis samme måde..

Igen, køb de billige...

/mkh

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Enig, køb det billigste.

Der kan dog være ting som kan gøre en forskel for kabler, så som UTP, FTP, S-FTP, S-STP, OFC, OFHC osv, og for data kabler Category. Men for langt de fleste har dette igen betydning, og er ikke noget man behøver bekymre sig det mindste om.

Nogle gange kan pengene dog være godt givet ud for de lidt dyre synes jeg, da fx. isolerings materialerne kan variere meget.
Så som neopren vs. pvc er godt nok en verden til forskel. Stikkene kan der nu også være forskel på, hvor godt de er sat sammen, præcision og bare "lækkerheden"

STX, HBU, BA Bygningskonstruktør MAK

Enig med Hounsou, har man et stort hightech system ala Media Center hvor man har koblet både Plasma skærm Store forstærkere og højtt, så ville jeg også kaste penge efter kabler, især HDMI der skal man kigge efter hvilken opløsning de kan supporte...

Det hjælper ikke meget at have et FullHD TV hvis man kun sender 720p igennem kablet.....

Men til alm Computer brug der er et ganske alm billigkable fra Aldi lige så godt som et Pro...

Audio Engine laver forresten nogle ret fede PC højtt som spiller sindsygt godt, bruger selv et sæt A5 og et sæt A2 som wireless baghøjtt...



Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
nu er det lidt for sent men jeg lånte en anden com men nu har jeg det til en anden gang tak for hjælpen alle sammen

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis