Min blog - hvem besøger den ?????

Min blog bliver jævnligt besøgt, og jeg kan se hvor de besøgende kommer fra; altså f.eks. fra Helsingør eller København eller andet (bruger Live Traffic Feed).

Men jeg er jo nysgerrig, og vil gerne vide hvem de besøgende er - kan jeg komme til det?

Gitchen

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej....

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Som mkh skriver, så er det umiddelbart et nej..

Men der er lidt ting du sikkert kan få ud af dit live traffic halløj.. Track IPen, se referent, styresystem, browser og sikkert mere.. Det kan være det kan give dig en ide om din(e) læser(e)..

Mvh

Mark Herskind

Du kunne jo lave en spørge formular på siden, hvor folk bliver spurgt hvor de kommer fra, hvor tit de besøger din blog, hvilket artikler der gerne læser på din blog osv..
Hvorfor skulle folk dog fortælle hvem de er når de besøger en blog ?

Man kan IKKE finde frem til folk så nemt (Og det med god grund) det ENESTE du kan gøre er flg. opret et log system der gemmer folks IP, og så kan du lave et opslag i div databaser, tættere kommer du IKKE, medmindre folk har en fast IP som er koblet på deres hjemme computer, fx hvis de selv hoster deres hjemmeside.. meeeen

Og hvad pokker vil folk dog også bruge de info til? kan ikke se det smarte i at vide hvem folk er der besøger ens blog?

Koludabyg : Det var da en smart måde lige at smide en reklame for sin egen blog ?????
Annonce
Reklame og linkbuilding er ikke helt det samme i min verden.

Skrev jeg en tekst med en masse rosende og lokkende ord om mine blogs, samt skrev tryk på nedenstående link med fed pil, så vil jeg da kalde det reklame, et alm. link tag er da ikke reklame, det er faktisk bare et enkelt ord der er tagged med et link, som nogle nysgerrige personer som undertegnet selv, så kunne finde på at trykker på, ellers er det link faktisk mest for søgemaskinernes skyld.

Nu var det ikke ondt ment

Men forsat god Lørdag til dig også
I lige måde...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis