Gabende fodlister

Hej,

Jeg bor i en gammel lejlighed, med gamle fodlister, som efterhånden gaber lidt, fra gulvet og op til fodlisten, 2-3 mm, og det ser jo ikke særligt smart ud.
Nu skal snart igang med at malle alle mine lister, da de er noget medtaget.. - Men hvordan får jeg skjult de steder listerne gaber? - Jeg vil helst undgå fejelister, og jeg vil ikke pille den nuværende liste ned - Da jeg tapeseret og malet

Mvh

Hans K
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Hvad med, at bruge noget over-malbar fugemasse?

mvh jens
bare noget akryl fuge?? .. vil det ikke komme til at ravne med tiden?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Du skal ikke bruge en akrylfuge den vil sprække med tiden. den bedste løsning er at montere en lilleforkant liste udenpå selve panelet. evt. en 5 x 21 mm. på den måde kan du lukke revnen. hvis du vil bruge fuge kan du bruge MS byggefuge fra Danalim.

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Vil helst undgå en liste, der der måske er i alt 5 meter der gaber, ud af 68 meter.. så tror at det vil være billigst at fuge det .. men må da lige en tur i silvan i morgen, og handle den MS byggefuge - Tak for tippet
Jeg vil anbefale at du maler fugen efterfølgende. Snavs og støv sætter sig nemlig meget godt fast i den. jeg har selv malet med en vandbaseret panelmaling der hvor jeg har brugt den.

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Hej Hans

Til dine gabende fodlister vil vi anbefale acrylugemasse ( Flügger Wood Seal)

Acrylfugemasse inde/ude er en vandig, varigt elastisk fugemasse på acrylbasis med ekstra smidige arbejdsegenskaber.

Er fleksibel i optørret tilstand, så den kan følge fugtbetingede bevægelser i træværk.
og  vi anbefaler at male dem , så det ligner resten af dit panel samt støv mm. ikke hænger
fast i.

Venlig hilsen
Annette Rasmussen
Flügger A/S
E-butik

www.flugger.dk

Hej Flugger! ingen reklame her!! og desuden holder jeres fuge ikke til formålet.

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også