Indbygningstoilet

Hej

Jeg skal til at renoverer mit badeværelse, og ville gerne have sat et væghængt toilet op. Mit spørgsmål går nu på hvordan jeg skal gribe det an, og om det overhoved er muligt.
Jeg havde tænkt mig at sætte en ny skillevæg op, som dels skal fungere som brusevæg og dels som "opbevaring" af cisterne, men da vægen skal være skråt ud fra væggen går mit spørgsmål på hvordan skal cisternen fastgøres, jeg kan jo ikke skrue den ind i væggen, da den står skråt ud fra denne, og det er vel ikke nok at sætte den fast i gulvet?

Håber der er nogen som kan hjælpe mig med ovenstående.

Mvh

Mads
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er du med på, at der hører et stativ med til et væghængt toilet, hvori selve skålen og cisternen hænger?
Sæt stativet på gulvet og fæstn det til væggen i nærheden med passende stræbere og beklæd uden om.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej KTM

Ja jeg er godt klar over der følger et stativ med

Det jeg mener er om det er nok at montere det i gulvet og væggen (i siden), normalt bliver det jo sat fast så det står plant op af væggen, og ikke som jeg vil have det "frit" i rummet.

Mvh

Mads

Mit står også frit, men støttes af stræbere, dog fra gulv til loft, men der er da ikke noget i vejen for at montere vandrette stræbere ind et et eller andet bagved.
Hvis det du kan montere i, i siden, er stabilt nok, kan jeg ikke se noget problem i det. Men alene i gulvet tror jeg ikke er optimalt.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis