Opsamling af våde og tørre spåner + hø

Er der nogen her som kan komme med nogle gode ideer?
I vores reol med marsvin, bliver der renset ud et par gange om ugen og det er besværligt og tager en krig i tid. Deres bundlag består udelukkende af spåner, som ved udrensningen er delvist vådt og tørt samt nogen hø. Jeg har overvejet at bruge en askesuger til at lette rensningen, men jeg tror bare at sugekraften er for lille. Det vi har brug for er en eller anden form for suger, der har et rimeligt volumen (min 20-30 liter) uden brug af støvsugerposer, som suger hø, våde og tørre spåner tilstrækkelig godt og som koster maks. 1.000 kr.
Nogle gode forslag?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Se hvis det bare var spånerne den skulle tage, kunne en våd / tør støvsuger fra Onkel Harald klare opgaven, og så kan du vel fjerne høet manuelt. Onkel Harald har en til 299,00 Kr. søg på nr. 4470

V.h.  Håndværkeren
-hvis du ikke allerede har afhændet kræene.....Vi lægger plastik ned i bunden af buret,- og ruller hele skidtet sammen og smider det ud,( plastik i skraldespand og møg på møddingen).
Mth
Helle
PS vi mistede vores hunmarsvin i går, så hvis nogen har et ungt hunmarsvin til overs og ikke bor for langt fra Møn, så sig endelig til.


Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

De skulle ellers smage helt godt tror jeg, min hund er meget ivrig efter at bide lidt  i sådan et kræ. I Østen spises de som dilikatesse.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis