Styrepult

hej er den nogen der ved hvor man kan købe en billig styrepult henne som man kan bygge ind i glasfiber ellers om den er letter og bygge den op selv ov hvis ja hvor og hvad skal man brug der til

hejsa

hej er den nogen der ved hvor man kan købe en... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg har også nogen huler på som jeg skal ha lukker som er 6mm i dia...... og så nogen på 3 cm som ham jeg køb den af hvad fiskestangs holde i

hejsa

6 mm. Hullerne kan du fylde med polyester spartelmasse, men dem på 60 mm. skal du have slebet en skrå kant på. Næsten lige som når man undersænker et borehul hvor der skal en skrue i, blot mere fladt så polyesteren har en større flade at binde på. Og så sliber du halvt ned udefra og halvt fra bagsiden. Start så med at lægge en lille plastick betrukket plade op mod bagsiden og støb glasfibe i den øverste del. Du skal lægge på så det er en smule højere end omgivelserne. Når det er hærdet igennem efter et døgn, sliber du igen bagsiden og lægger glasfiber på også lidt mere end omgivelserne. Afslut med at slibe jævnt og give det topcoat.
Jeg ved godt at der er nogle der bruger tokomponent maling istedet for topcoat, men min erfaring er at det ikke holder lige så godt som gel og topcoat.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
okay mange tak for det hvordan får jeg maling letters af er det bare og hånd slibe og bide i det sur æbel

hejsa

ja ... bare giv dig god tid ;-)

mvh Nikolaj

okay skal jeg nok


hejsa

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også