Endnu en musikvogn til Roskilde Festivalen

Hej alle sammen Jeg står og skal til at bygge en musikvogn til Roskilde Festivalen. Jeg har købt en bilradio, en forstærker og et par bilhøjtalere. (jeg har vedhæftet en fil med specifikationerne) Jeg har også fået et lastbil batteri, men da jeg ikke har modtaget det endnu kan jeg ikke fortæller så meget om det. Det jeg ville spørge om var; 1. tror i det kommer til at virke? 2. nogen der kan hjælpe mig med at samle det hele? 3. er det lige meget hvilke kabler jeg køber? (tænker prisklasse osv.) På forhånd tak
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Lastbils batteriet er måske på 24V du skal sandsynlig vist bruge12V til din radio.
med 4mm2 kabler skulle du være dækket ind.

Jacob
Batteriet er 12V så det er ikke noget problem Satte det hele sammen igår,(godt nok med et almindeligt bilbatteri) og det spiller ganske godt Nu skal jeg have bygget kassen! har set at nogle isolere kassen? er det nødvendigt? hvad for man ud af det? og hvad skal man isolere med?
Isolering virker forkert. men fungerer kassen som kabinet for højtalerne er det ikke helt dumt.
af hensyn til din bilradio om ikke ønsker varme bør du benytte filt indvendigt i kassen. og lad være med at isolere omkring hvor din radio sidder. den skal kunne komme af med varmen.

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis