Vådrum maling.

Der findes vådrums maling med højere glans (20), men efter at have haft det i 10 år på mit badeværelse er jeg lidt træt af det, jeg er ved at skifte loftet og jeg har nu chancen for at gøre det om.

Kan man ikke bruge en glans 5 som andre steder i huset, det er noget pænere.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er ret sikker på, at der ikke er krav om vådrumsmaling på lofter, men kun på vægge.
Man har jo alle mulige loftsmaterialer i spil i badeværelser.
Vanddampe forhindres at gå igennem via dsmpspærren.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jo der er kommet nogle nye malings typer der tåler afvaskning i glans 5, 7 og 10. mener de hedder lady.

Jacob
eller flugger, eller sadolin, eller sigma, eller beckers, eller dyrup.... hip som hap...

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Hej Peter

Der stilles ingen krav til lofter i vådrum i almindelige boliger, så der er frit valg ,
men et mat loft vil da være pænest.

Venlig hilsen
Annette Rasmussen
Flügger A/S
E-buik
Velkommen på Forum, Annette Flügger!

Ikke alene har I betalingsannonce her på sitet, men sørme så, om ikke I også debuterer med rådgivning her også.

Det kalder jeg som alm. bruger, god stil, i meget stærk modsætning til de mange, der blot sættet elendige, gratis nassereklamer ind som spam. Faktisk kan det næppe gøres bedre. Joh, måske særlig gode priser til LDS-brugere!!
Skulle jeg igen få brug for maling, og det undgår jeg desværre nok ikke, så ser det godt ud med Jeres E-butik, hvis ellers priserne er OK!!

Godt gået!!

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også